Lainaus käyttäjältä: SamiM - eilen kello 14:00:11Voisiko lennättää asematasolla tai kiitotiellä:Vähän turhan riskaa peliä jos siellä on koneita platalla olemme sen laittaneet että siellä ei saisi lennättää
Lainaus käyttäjältä: SamiM - eilen kello 14:00:11"Kerho voi hakea liitolta sallivan UAS ilmatilavyöhykkeen"Joo se meillä jo onkin hajetttuna molemmille paikoille
https://www.lennokkimaarays.fi/lenn%C3%A4tyspaikat