Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Myydään / Hippunen II, C003 (70 kiloinen) ja kuljetuskärry
« Uusin viesti kirjoittanut Vesa Pehkonen eilen kello 16:49:23 »
Myyn ilmeisesti ainoan liidinrekisteriin kirjatun pyörillä olevan C-ryhmän liitimen ja sille rakennetun kuljetuskärryn. Kone on kantavilta rakenteiltaan alumiinia ja päällystykset polyesteri kankaalla. Moottori on Sky 110. Korkeusperäsin ja siivekkeiden ohjaus yläpyolelta kiinnitetyllä sauvalla. Sivuperäsin polkimilla. Koneen voi kasata ja purkaa yksin ilman apureita. Polttoainemäärä 10 kg jolloinka koneen sallittu paino on 70 kg.
Kärry on tehty uudelle jarruttomalle venetrailerille. Sillä voi kuljettaa myös muita ultakeveitä koneita mutta nyt kaikki kiinniyspisteet ovat Hippuselle.
Kujetuskärryn myyn vain jos lentolaite ostetaan, sitten erikseen jos ostaja ei halua kuljetuskärryä.
Koneen hinta on 5.000,00 € ja kärryn 3.500,00 €.

p. 040 5615487
2
Ultrakevyet / Vs: Avid&Kitfox Flapperon
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila eilen kello 13:27:48 »
Kiertoa ja taivutusta. Itse en lentäisi metriäkään lisäämättä tuplinkiputkea sisälle tuohon teräsputken niittauksen ja ensimmäisen saranan kohdalle. Muovinen hela peittää kriittisen kohdan, tarkastus hankalaa. Kuvassa toinen siivekkeen pääty näytillä putken seinämävahvuuden esittelemiseksi.
3
Experimental / Vs: Experttimentalkoneen jatko elo
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila Kesäkuu 03, 2020, 19:52:38 »
Kovasti kauniit labelit ja taustat noissa RV.n sähköissä, onko teetetty tarratulostimella  vai kitin mukana tullutta. Kuvassa mopun sähköpaneeli, katkaisijat ja sulakkeet samassa tapissa, merkkivalot turhaa vanhaa hapatusta, itse paneli vanhan koulun ajoilta.Tekstit on toteutettu halvimmalla mahdollisella tavalla, paperiprintin teksti leikattu ja liimattu ja päälle läpinäkyvää pakkausteippiä. Nykyisin omistan jo Dymokirjoittimen.  Itse en asenna enää muita kuin lentokoneeseen tarkoitettuja sulakekatkaisijoita.
4
Ultrakevyet / Avid&Kitfox Flapperon
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila Kesäkuu 03, 2020, 12:47:37 »
Löytyi tämmönen Uudesta Seelannista maailman suosituimmasta ja kopioiduimmasta genrestä. Kolme neljäsosatuuman alumiiniputken mikä menee flapperonin läpi, katkeaminen tyvestä teräsputkituplingin päästä.
6
Experimental / Vs: Experttimentalkoneen jatko elo
« Uusin viesti kirjoittanut Seppo Koivisto Kesäkuu 02, 2020, 19:32:22 »
RV-12:ssa on sulakkeet hyvin esillä. Lattasulakkeet ledillä.
https://s28490.pcdn.co/wp-content/uploads/2019/05/best-practice-electrical-02.jpg
7
Experimental / Vs: Experttimentalkoneen jatko elo
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila Kesäkuu 01, 2020, 23:16:59 »
Pottier&Brumfield W 31
8
Myydään / Vs: Myynti: OH-XEE Sky Cruiser
« Uusin viesti kirjoittanut EHa Toukokuu 30, 2020, 19:45:26 »
 Edelleen myynnissä: Nyt KLA 166 h ja moottorilla 620 h, laskuja 515.

HINTA VAIN 19.999 €, eikä mikään vitsi...

 MISTÄ SAAT TÄLLAISEN KONEEN NÄIN HALVALLA ???
SELVÄSTI ALLE PUOLET SIITÄ MITÄ VASTAAVAN KONEEN RAKENTAMINEN MAKSAA RAKENNUSSARJASTA
TEHTYNÄ USEAMMAN VUODEN TYÖLLÄ !!!

Eero Härmälä
040 764 5491  tai emaililla      eero.harmala   at  kolumbus.fi
9
Experimental / Vs: Experttimentalkoneen jatko elo
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila Toukokuu 30, 2020, 14:05:52 »
Pieteetillä tehty tyylikäs posliinisulakerasia, jopa ledit rakennettu kertomaan jos sulake palanut, menee pieneen tilaan. Kuitenkin hieman vanhahtavan oloinen. Ostin parin Cessnan verran lentokonesulakkeita, mutta vievät paljon tilaa. On myös olemassa sulake katkaisijoita jossa molemmat hommat hoituu kerralla esim Potter&Brumfelt, säästyy tilaa ja johtoa. Mutta  koska koneen on tehnyt joku muu en saa tehdä siihen mitään muutoksia joten vanhat perkeet luodaan takaisin, just gidding. Kuvassa oikealla sicherungshaltereita 14 ja 5 Amp.
10
Experimental / Vs: Alaspäin
« Uusin viesti kirjoittanut Martti Mattila Toukokuu 29, 2020, 23:51:35 »
Starttimoottori Martti jatkaa ihmeellistä vaellustaan suorakulmaisen käynnistinmoottorin tekemiseksi. Löytyi Vespa PX 200 kulmastartti, koko aivan liian pieni, kulmavaihteen rakenne kartiohammaspyörillä. Matoruuvi= worm gear ei worn gear, on toinen kulmavaihde rakennevaihtoehto. Kartiohammaspyörät tuntuvat paremmalta vaihtoehdolta, mutta vaihteistomies taho tietää tästä asiata minua enemmän. Rattaat löytyisivät ehkä auton tasauspyörästöstä, tai sitten sorvaan aihiot ja teen hampaat kulmahiomakoneella ja viilalla, karkaisten lopuksi, prototyyppiin nimittäin.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Powered by EzPortal