0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
VERSION 6.0.0 (iOS):We suggest you to NOT do the update and wait until the new version which will come in some days.We've found a bug which doesn't enable to use the Xample Services account after the update. We will announce on Facebook if we find a workaround for this issue.We’re very sorry for the inconvenience.
Mitenkä, minkähänlaisia ADS-B laitteita Air Nav Pro mahtaa tukea? Täällä Amerikassa kaikki käyttää Foreflight softaa ja Stratux / Vilros tyyppistä rakennussarjaa jossa kustannukset ADS-B sekä säätietojen vaastaanottimelle on n. 150dollarin luokkaa. Oma rakennussarjani on tulossa ja toivon että Air Nav Pro:ni tukee ko. vehjettä, ellei tue niin vaihtyy EFB:ni Foreflightiin. Lenneltiin tuossa kaverin Bonanzalla ja kivasti tuntui hänen rakennussarja pelaavan yhteen iPadin ja FL:n kanssa....
Huomenta,Onko kenelläkään toisella iPadia käyttävällä tällä hetkellä ongelmia Air Navigation Pron käyttämisessä?Reilu viikko sitten ilmeni aluksi ongelmia siten, että lennolla ollessa, käydessäni toisessa ohjelmassa ja palatessani takaisin ANP:oon, meni pitkä aika ennen kuin ANP palautui. Aina palautumista ei tapahtunut, vaan jäi musta ruutu näkyviin ja sen jälkeen ohjelma kaatui. Nyt ANP ei enää edes käynnisty vaan kaatuu muutamien sekuntien kuluttua.Olen käynnistänyt iPadin uudelleen monta kertaa, sulkenut ohjelman heittämällä sen sinne ylöspäin ja omasta mielestäni ei ole enää jäljellä kuin ohjelman poistaminen ja uudelleen asentaminen. Se taas aiheuttaisi käsitykseni mukaan, että kartat tulisi ladata uudelleen ja saattaa asetukset samaan tilaan kuin nyt.En tiedä tai en muista, onko jokin päivitys sekoittanut tilanteen.Heikki
Aiheeseen liittyen.Mitä pitäisi tehdä/ huomiota?Androit järjestelmässä etusivun kuvakkeen kautta minulla ei näy kaikki suomen kentät, rajoittuu n. 350 km Sotkamosta.Kun menee syvemmälle ohjelmaan maakohtaiset alta, jossa näkyy kaikki lähestymisalueet ja kentät aakkos järjestyksessä siellä näkyy kaikki. Mutta turhan monimutkaista minun tarpeisiin.Olisi suoraviivaisempaa mennä etusivun kuvakkeesta.t,Teuvo
Lähetin Xampleen s-postia tuosta ANP:n reittiongelmasta.Ohessa vastaus heiltä:MAY 23, 2016 | 04:30AM CEST Paula replied:Dear user,Thanks for your interest in Air Navigation.Unfortunately, we found a problem when creating routes using the waypoints which are near the North Pole. We're working to solve it as soon as possible.We're very sorry for the inconvenience.Best regards,Paula Rodríguez AlmarazXample
Sama juttu kävi minullakin vanhemman tabletin kanssa ja tässä ainakin yksi syy:Nykyinen (ehkä aikaisempikin) ANP versio toimii vain Androidlaitteessa jonka versionumero on 4.0.3 tai uudempi. Vanhemmissa tableteissa ei enään toimi.
Jotain mitä voisit kokeilla on:1. Mene android asetuksiin2. Valitse "Applications" (Olisikohan sovellukset.)3. Mene "Manage Applications".4. Valitse "Air Navigation Pro".5. Pakota se sulkeutumaan ja tyhjennä välimuistiMinulla on android englanniksi niin en ole varma noista suomennoksista mutta pienellä salapoliisi työllä nin ehkä ne löytyy....