LSG 19‐002SB-42-022-2019Bulletini on julkaistu DAeC:in sivuilla saksaksi. En löytänyt vielä englanninkielistä versiota mistään. Auttavalla saksankielentaidolla ymmärsin asian seuraavasti:
-Koskee kaikkia Ikaruksia joissa A-putki kulkee runkoputken läpi.
- Jos 2000h on ylittynyt ja/tai jos on A-putkea mahdollisesti kuormittavaa vauriohistoriaa (esim. nokkapyörävaurio tai siipi ottanut osumaa), A-putki tarkistettava kuvan osoittamalta alueelta, sisäpuolelta endoskoopilla murtumien varalta. Tarkistus tehtävä aina 300h välein.
- Jos alle 2000h eikä vauriohistoriaa, edellä mainittu tarkastus tehtävä kun 2000h tulee täyteen, sekä kuten yllä 300h välein tämän jälkeen.
- Jos vaurioita löytyy, vauriotuneet osat pitää vaihtaa.
Tarkastaminen on sen verran helppo homma että tekisin sen kyllä varmuuden vuoksi myös vähemmän lentäneen yksilön kohdalla.