APU(va)! rahtikuljetuksiin unkarista???

Aloittaja Lentokapt:Hujane, syyskuu 24, 2006, 07:49:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lentokapt:Hujane

Kenelläkään olisi hyviä apuneuvoja edulliselle rahtikuljetukselle?

Tehdas unkarissa,pitäisi saada muutama pitkä putki,propelli,mittarit tuolta tulemaan mutta ongelmana nuo putket,paikallinen posti ei ota 4,5metriä vastaan...Eli olisiko tiedossa jollain edullista esim:rekkafirmaa joka sattuisi tuota kautta kulkemaan,budapestistä noin 100km päässä olisi hakupaikka.

Siitä kivaa tuo yhteydet sieltä ettei tehdas rupea edes scenker logisticin kautta kuljettamaan....

Jos jollain olisi hyviä tippejä,otan mielelläni vastaan,jos ei niin pitänee lähteä itse hakemaan...

pekka-la

Vinkiksi: Selaile muuttokuormia etelä-eurooppaan järjestäviä muuttofirmoja. Ne palailevat monesti melko tyhjinä ja Saksan moottoriteihin tylsistyneet kuskit ottavat mielellään sivukeikkoja tuonne itään päinkin. Onhan se tietenkin hinnasta kiinni. Fast Ferrierillä tapaa joskus noita rekkamiehiä. Yksi on esim Italiaan muuttoja ajava kuljetusliike J. Puljula.(menikö tämä mainokseksi?)

Armin Züger

Unkari-Suomi seura (jos sellainen löytyy) voi ehkä antaa vihjeitä
// Armin

Jukka Mäkelä

Lainaus käyttäjältä: Russian_Rocket - syyskuu 24, 2006, 07:49:19
Kenelläkään olisi hyviä apuneuvoja edulliselle rahtikuljetukselle?

Tehdas unkarissa,pitäisi saada muutama pitkä putki,propelli,mittarit tuolta tulemaan mutta ongelmana nuo putket,paikallinen posti ei ota 4,5metriä vastaan...Eli olisiko tiedossa jollain edullista esim:rekkafirmaa joka sattuisi tuota kautta kulkemaan,budapestistä noin 100km päässä olisi hakupaikka.

Siitä kivaa tuo yhteydet sieltä ettei tehdas rupea edes scenker logisticin kautta kuljettamaan....

Jos jollain olisi hyviä tippejä,otan mielelläni vastaan,jos ei niin pitänee lähteä itse hakemaan...

soittelepa minulle numeroon 044-5709897 illalla.

Terveisin Jukka Mäkelä

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod