Ilmailufoorumi
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Etusivu
Foorumi
Galleria
Tarinoita
Tarina ultrakevytaikakauden alkutaipaleilta
Ilmailuviikonloppu vailla vertaa
Hankala siirtolento
Kevyesti meren yli ruotsiin
Ohjeita
Kellukekoolla on merkitystä
Kellukeasennusvaatimukset
Suksiasennus ultrakeveissä ja harrasterakenteisissa lentokoneiss
Tunnusohje
Palveluita
lentopaikat.fi
Tuulikartta
Ilmailukartta
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Ilmailufoorumi
»
Forum
»
Ilmailufoorumi
»
Yleisilmailu
(Valvojat:
Toma
,
masal
,
jkarjanl
) »
Tavanomaista
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: Tavanomaista (Luettu 1285 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ripux
Aloitteleva jäsen
Viestejä: 1
Tavanomaista
«
:
Toukokuu 13, 2021, 11:25:43 »
Uusista kotimaan lentoliikenteen operaattoreista Nyxair lentää Saab 2000 koneella. Onko tavanomaista, että koneella lennetään 3000 metrin lentokorkeudella. Johtuuko lentokorkeus paineistuksesta?
Kirjattu
Perttirin
Aktiivijäsen
Viestejä: 75
Oikea nimi: Pertti Rintamäki
Vs: Tavanomaista
«
Vastaus #1 :
Toukokuu 13, 2021, 23:04:01 »
Tuskin johtuu, koska suurimmaksi korkeudeksi ilmoitetaan 9450m.
3000m pidetään rajana ihmisen fysiikan toimimiselle ilman lisähappea, mutta ei varmaan ole matkustajakoneiden huolia sellaiset.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Ilmailufoorumi
»
Forum
»
Ilmailufoorumi
»
Yleisilmailu
(Valvojat:
Toma
,
masal
,
jkarjanl
) »
Tavanomaista
Powered by
EzPortal
Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies), jonka lisäksi sivusto saattaa sisältää kolmansien osapuolien evästeitä. Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyt näitten evästeiden käytön
OK