0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ja paikka/tapahtuma oli...
Taisipa olla pursilennon MM-skabat Räyskälässä 1976 ja William Conrad alias Frank Cannon alias Nero Wolfe juuttui vatsastaan PIK-20:n ohjaamoon, ainakin pahat kielet kertoivat niin.
Olitko itse paikalla?Itse olin 12 kesäinen silloin ja niin olit sinäkin jos ilmoitamasi syntymäaika pitää paikkansa
Lainaus käyttäjältä: Mikko Suokas - Joulukuu 20, 2006, 19:52:47Taisipa olla pursilennon MM-skabat Räyskälässä 1976 ja William Conrad alias Frank Cannon alias Nero Wolfe juuttui vatsastaan PIK-20:n ohjaamoon, ainakin pahat kielet kertoivat niin.Aivan oikein! Olitko itse paikalla?Itse olin 12 kesäinen silloin ja niin olit sinäkin jos ilmoitamasi syntymäaika pitää paikkansa Williamin sovitus Pik 20:een oli aika tiukka mutta kyllä hän sinne mahtui. Hänhän harrasti purjelentoa itsekin.Minulla taitaa vieläkin olla hänen nimmarikin jossain...Tosdistuksena läsnäolosta:Arvatkaa kuka olen minä
5.5. Missäköhän tämä on otettu?
Ei kyllä oikein näytä Porilta.Kyseinen Bensenin gyrokopteri tosiaan tuhoutui Porissa 28.9.1970. Mutta tämä kuva on mielestäni jostain muualta.