Lentsikoita museoon

Aloittaja Ansis, kesäkuu 02, 2026, 13:47:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ansis

Kylmänkosken maataistelu&nuukuusmuseo kaipaa edelleen jänisansoja ja muita sanginjokelaisia suojiinsa mielellään ilmaiseksi, ettei tarvi taivasalla rotteloituttaa. Etusija niillä joista saa siivet suppuun kuten Kolbit ja gyrot, jotta mahdollisuus nopeaan ilmailurikkomukseen helpottuu. Rakennusoikeus loppuu näillä näkymin huomenna, mutta haemme yleishyödyllisen tilan lisäharkitaa kunhan kalusto kasvaa.
My mind is willing, but purse is weak.

Ansis

Martti Mattila

Lainaus käyttäjältä: Ansis - kesäkuu 02, 2026, 13:47:39Kylmänkosken maataistelu&nuukuusmuseo kaipaa edelleen jänisansoja ja muita sanginjokelaisia suojiinsa mielellään ilmaiseksi, ettei tarvi taivasalla rotteloituttaa. Etusija niillä joista saa siivet suppuun kuten Kolbit ja gyrot, jotta mahdollisuus nopeaan ilmailurikkomukseen helpottuu. Rakennusoikeus loppuu näillä näkymin huomenna, mutta haemme yleishyödyllisen tilan lisäharkitaa kunhan kalusto kasvaa.

Martti Mattila

Viittasit ilmailurikkomukseen, olisiko hyvä jos ilmailurikkomuksien sanktiointi eli taloudelliset seuraamukset olisi etukäteen jo kaikille tiedossa ja samat kaikille, ettei kenenkään  ( minun ) tarvitsisi kokea että olen tullut rangaistuksi raskaamman kautta koska olen kutsunut laitosta pölhöläksi tai tarkastajaa maadoittajaksi. Autoilu verot maksamattomalla autolla on kallista ja maksukertoimet jo tiedossa että ennemmin tilaa taksin. Onneksi autotekniikka on sen verran tuttua että autot jaksaa pitää katsastettuina ja verot maksettuina.
Osta huonekaluputkea ja Mäntylauttaa ja tee itse sangijokilainen koneesi, ei tarvitsisi ihmetellä toisten tekeleitä.

Ansis

Lainaus käyttäjältä: Martti Mattila - eilen kello 13:57:10Osta huonekaluputkea ja Mäntylauttaa ja tee itse sangijokilainen koneesi, ei tarvitsisi ihmetellä toisten tekeleitä.

Niitä on jo jemmassa, mutta ei voi museokalustoksi lukea. En siis ole perustelemassa nykytaiteilumuseota, vaikka sille saattaisi saadakkin apurahoitusta sukupuolineutraalisti.

Jostain luin päivällä Pitts'n rungolla reuhotetun vaakalennossa 217 kt trapetsisiivin.
Saispa Kolbin, johon pulttaisi vanhan kilpailuauton kuppipenkin ja tekisi vaahtokaarin vanhoista tikapuista joille en uskalla enää kiipeillä trapetsisiivet...
Rotaxin aikuistyypin alennusvaihteeseenkin on hyllyssä 1:2 rattaat :D