Eihän 2-T rotaksilla mitään tee, paitsi ennätyksiä

Aloittaja Ansis, heinäkuu 26, 2025, 12:03:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ansis

Sattuipa ulkomaan ilmailuryhmästä löytymään muistelu mielenkiintoisesta väppäimestä Australiasta, joka on hyvä esimerkki lennokin pukemisesta ihmisen päälle.

Seats: 1
Length: 3.2 m (10 feet 6 inch)
Span: 6.6 m (21 feet 7 inch)
Wing area: 10 m2 (107.6 sq.ft.)
Chord: 1.6m
Airfoil: modified NACA 66(1)-212 12 % thick
Empty weight: 110 kg (242.5 lb)
Fuel weight 117 kg (258 lb)
Max Take-off weight: 300 kg (660 lb)
Max wing loading: 30 - 32 kg/m2
Cruise: 250 km/h
Max speed 280 km/h (174 mph)
Initial rate of climb: 610 m/min (2,000 ft/min)
Fuel consumption at cruise: 9.2l / h
Absolute range: with 280 litres (62 Imp gals) of fuel 5,600 km (3,480 miles)
Engine: 30 kw (40 hp) Rotax 447 two-cylinder two-stroke in-line engine
Registration: 10-0004


https://www.nestofdragons.net/weird-airplanes/special-facet-opal
My mind is willing, but purse is weak.

tjh

Mietityttää kun tulpat pitää vaihtaa 25 tunnin välein.
Ei ihan yhtä soittoa 5600 km
Eipä ihan joka sunnuntailentäjän laite muutenkaan.
Millainen mahtaa olla sakkauskuvio, mielenkiintoinen laite.

Ansis

#2
Lainaus käyttäjältä: JaakkoR - heinäkuu 26, 2025, 23:18:41Tämän koneen ja keksijänsä matka päättyi lopullisesti siipisalon katkettua.


On se 2-tahti vaan kamala keksintö kun väsyttää kuttaperkankin.

Itse asiassa kuoleman aiheutti laskupaikalla ollut puu.

Eihän kuolemassa mitään pahaa ole, pahinta on jättää elämättä sen pelossa.
My mind is willing, but purse is weak.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod