Rahalla saa

Aloittaja tjh, joulukuu 23, 2024, 19:38:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tjh

Rahalla saa, sanotaan. vaan saako? Saako edes rahaa?
On vielä yksi pankki jonne voi mennä tiskille ja sanoa haluan tililtäni tukon seteleitä.
Yllätys yksi, olet tunnettu tai tuttu virkailijan kanssa. Etpä saakaan seteleitäsi, ei.
Ajokortti jo vähän auttaa henkilökortti paremmin.
Yllätys kaksi, vienosti virkailija tiedustaa mihin käyttöön rahasi laitat. Ei auta sanoa mitäs se sulle kuuluu. Ei. Viimeisen lekon ostorahaa nostaessani kyllä teki mieli sanoa että viinaan, tuutko illalla kylään? Yhtä paljon olisi syrjäsilmäyksiä tainnut muilta asiakkailta tulla.
Holhotaankohan meitä vähän liikaa, et voi edes arpaa ostaa ellet näytä henkkaria. Mahtaakohan voittokin mennä sille holhoojalle, ei ainakaan mulle ole tullut.

Martti Mattila

Joskus oli satunnaisia tuloja, opin pitämään patjan alla, kyllä ne sieltä liukkaasti kuluivat. Vaimo hoitaakin nostopuolen siitä en tiedä mitään. Pankkivirkailijoita on koulutettu kysymään rahojen alkuperästä, liitty rikollisjahtiin. Amerikoissa Poliisilla on lupa takavarikoida kaikki käteinen liikenneratsioissa tai kotietsinnöissä. Takaisin voi anoa mutta asianajajan kulut seitsemän tonnia joten pikkusummat pakko antaa mennä. Mullakin oli pari tonnia käteistä jenkeissä SAE 4130 putkien ostoon, huonolla tuurilla olisin voinut ne menettää. New Yerseyssä Rauman Telakan äijistä joku erehtyi kysymään joltai pikkupojalta missä saa filmin kehitettyä näyttäen filmirullaa. Virhe, jenkeissä kakaroille ei saa puhua mitään, poliisit salamana kotietsinnässä pedofiili epäilyn takia ja löytyneet käteiset vietiin.
Kun olin yhdentoista menin nostamaan Osuuskassasta viisi markkaa, virkailija Kaisa kysyi mihin sitä rahaa tarvitsin. Selitin että pyssyyn ja raketteihin. Nallipyssy Kromattu Colt maksoi kaksimarkkaa, kahdeksan Noitapillirakettia kaksimarkkaa ja markalla nalleja nallipyssyyn. Isältäni sain voimakasta arvostelua tekemisistäni. Tein vasaranversiputkesta suustaladattavan ja Noitapillijauhot ajoaineeksi, konepistoolin luoti luodiksi. Kaukolaukaisu tulilangalla, luoti meni tuuman laudan läpi ja pistoolin puukahva halkesi rekyylistä mutta itse olin turvassa kiven takana. Olen aina ollut arka.

santtu

Olen aina suosinut käteistä ja nostanut tiskiltä silloin kun vielä tiskejä oli. Virkailija kysyi tietenkin mihin tarvin. Kun sanoin ostavani pensaa ja viinaa ja käyttäväni loput iloluontoisiin naisiin kirjoitti vain "käyttörahaa" muiden jonottajien tirskuessa. Kehtasi vielä kysyä olenko poliittisesti aktiivinen johon totesin että tietysti. Aina olen äänestänyt siitä saakka kun täytin 18 niin tivasi vielä olenko äänestänyt USA:n vaaleissa. Vastasin äänestäneeni Kennedyä  mutta se tapettiin kesken kaiken niin en senjälkeen sitten enää. Täti loukkaantui sydänjuuriaan myöden ja latoi rahat tiskiin eikä sanonut edes ole hyvä.

Saa nähdä koska automaatit alkaa kysellä tyhmiä.

Ansis

Lainaus käyttäjältä: santtu - joulukuu 24, 2024, 13:08:35Olen aina suosinut käteistä ja nostanut tiskiltä silloin kun vielä tiskejä oli. Virkailija kysyi tietenkin mihin tarvin. Kun sanoin ostavani pensaa ja viinaa ja käyttäväni loput iloluontoisiin naisiin...

Miekin olen harrastanut samaa viime kesään saakka ja sen jälkeen hakenut kännit toteen automaateista. Virkailijoiden; kuinka voin palvella? kysymyksiin olen heitellyt "autoon pitäs vahtaa kesärenkaat..." ja hämmentyneen ilmeen jälkeen tuonut esiin käteisen kaipuuni.
Selitys käyttötarkoitukseen on ollut jotain tyyliin asennuskaljarahat.
My mind is willing, but purse is weak.