Jäljellä olevat kilometrit.

Aloittaja Martti Mattila, eilen kello 20:58:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Jäljellä olevien omien kilometrien riittävyydestä riippuu pääsenkö näkemään niitä projekteja jotka ovat nyt työn alla olevien takana. Nyt työlistalla on ykkösenä 15x8x4 lentokonehalli mikä nyt on kaksi kuukautta aikataulusta jäjessä pitkän kylmän talven takia. Seuraavana sivuovi Motolerche.
Luovuus syöttää, Morane-Saulnier 180 mihin Beaver 550 ultran siivet joita on takavarastossa. Teräsputkirunko saumatonta St. putkea hyllyssä ja ainakin toistaiseksi kyky hitsata. Tai ja sitten Luton Minor mihin Ka8b.n takarunko ja Comco 22.n hyvät siivet jotka takavarastossa. Mitään lupia ei kiinnosta anoa tyypeiltä joita en koe itseäni paremmiksi lentokoneenrakennuksen alalla. Jos tämä oli taisteluhanskan sivallus, hanskassa kangasselkämys. Eli ehkä syntyy museokoneita joiden seurassa mukava tunnelmoida sitten vanhana, nyt 71 ja puoli v. Pelko on että maanpuolustuksen turvallisuustilanne laittaa leikkilentämisen ahtaalle.
Luton Minor olisi turvallisempi, Morane kovempi rauta missä treevojen välissä X vaijerit korjaamassa Beaverin kuolemanvirhettä

Ansis

Nyt on kunnollista asennetta!

Omalla kohdalla vois Blanikki olla se fiksuin harraste, jos sen joku lahjoittaisi. Tilat ja 912 on jo tarjolla.
My mind is willing, but purse is weak.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod