Mielikuvitus ei kyllä ole pahitteeksi oikein käytettynä. ilman sitä immeinen taitais olla vieläkin olla puussa. joskin monta mokaa vähemmällä. Aikoinaan Biiverillä koulutusvaiheessa nousussa opettaja harjoituksen vuoksi vetäisi kaasun nollille viidessätoista metrissä. Kuvainnollinen moottorihäiriö, siispä nokka alas ettei sakkaa.No liika on liikaa ja kiitotie kovaa, oikaisu hieman myöhästyi. Kauan runkoputki väpätti kovan kosketuksen jälkeen, normaali laskuharjoituskierros kyllä jatkui joskaan moottorihäiriötä niin matalalla ei enää harjoiteltu. Biiveri 550 runkoputken sisällä muistaakseni on toinenkin putki kiininiitattuna vahvikkeeksi? vaikeaa vaan sen putken kunnon tarkistus sitten myös taitaa olla. Sepä siitä, mutta jos oikein muistan ennen lekot oli putkista hitsattuja ristikkorakenteita rungon ja paljolti muunkin osalta. Kaasuhitsaus ja jännitysten poistohehkutus? Vaan mitäpä kuulin Ekon kertovan joskus aikaa U&E päivillä" hiekkapuhalletun ja maalatun Spittsin peräsinmestä lennolla napsahti putki "? olenko ainut jonka mielikuvitus vastasi heti kysymyksellä: poistettiinko hiekkapuhalluksen aiheuttama jännitys ennen maalausta? No työssäni ei lekoja ole usein puhallettavaksi tullut, mutta asiaan ohuiden putkien puhalluksesta varaudun hyvin kriittisesti.