Valitettavasti minunkin katonaluksista löytyy kahdet ehjät siivet, verhoilut pois lukien. Se moottori onkin erikoinen, yhdeksän sylinteriä ja vain 40 hp., seuraava Salmson oli viisisylinterinen ja pari litraa tilavuudeltaan suurempi. Mutta tallistani löytyvät VW. Citikka 650 ja vielä osina oleva 1000 kuutioinen BMW r 100 kelpaisivat kyllä. Ei tule ultraa, yksipaikkaisena saa MTOW in. pysymään alle siipien salliman 350 kg. SAE 1020 putkea hyllyssäni tarpeeksi kahteen koneeseen. Järkevintä olisi tehdä Dakota Hawk tai Karatoo side by side mutta rungon työmäärä aivan toista luokkaa kuin parasol koneen tikapuurunko, esimerkiksi Georgia Specialin runkopiirustus käy malliksi. Hieman voisi elämäänsä vaikeuttaa tekemällä alimmaiset longitutinaalit kapeammalle kuin ylemmät. Hartiat vievät enemmän tilaa kuin alapää. Ja on minulla hyvät Comco c 22 siivetkin, niistä saisi alun Aeronca E kahteen tai kolmeen. Tosin streevoilla eikä vaijereilla tuetun. Mielestäni näin sellaisen Englantilaisessa kuvassa. Moranen seuraavat evoluutiot ovat myös mielenkiintoisia, kuvahaku näyttää.
Kiitos mielenkiinnosta.