0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tämmöistä yritetään saada ilmaan, kunhan rajat aukeaisi ja päästään hakemaan.
Olen tullut siihen käsitykseen että niissä vanhoissa Klemm 25 Hirth moottoreissa oli vierintälaakerit ja roiskevoitelu. Eli sama öljy roiskui mäntien viskomana hoitaen voitelun ja osa joutui pakokaasujen mukana ulos, tämä hukka korvattiin pienituottoisella öljypumpulla mikä annosteli korvausöljyä kampikammioon. Saatan olla täysin hakoteillä tai osittain oikeassa, päätelmäni perustuu yhteen kuulemaani lauseeseen" niissä ei ollut lainkaan öljynpainemittaria".
Lainaus käyttäjältä: Toma - Toukokuu 04, 2020, 17:01:51Tämmöistä yritetään saada ilmaan, kunhan rajat aukeaisi ja päästään hakemaan.Onkos tämä se virolainen Hinu-projekti, jota tälläkin foorumilla aikoinaan kaupiteltiin?Muoks: kyllä se sama kone taitaa olla https://www.ilmailu.org/forum/index.php/topic,4652.msg21859.html#msg21859