Ilmajäähdytteisen lentomoottorin jäähdytyksen idea on että kaikki sisäänmenoaukoista mennyt ilma hivelee moottorin jäähdytettäviä pintoja eikä sitä ilmaa päästetä karkuun tennispallon tai edes marmorikuulan kokoisista vuotoreijistä. Yksi tiivistyspinta on ilmanohjauslevyjen (baflings) ja moottoripeiton välinen tiiveys. Jonkun verran olen tätä ilmanohjauspellitystä tehnyt ja jäänyt kaipaamaan sellaista kumitiivisteprofiilia mikä menisi ilmanohjauspellin reunan ympäri ja siitä sitten lähtisi kumilipare tiivistämään alumiinilevyn ja konepeiton väliä, antaen samalla pehmeän kosketuspinnan. Tällaista profiilia ei tuttut kauppamme tarjonneet. Sattumalta Saksan Ebay tarjosi haaveilemaani profiilia hakusanalla reunan suojanauha= kantenschytz. Kokonaiskorkeus 54mm. eli hieman liiankin leveää mutta sitä voi kaventaa ja liparetta ohentaa lamellilaikalla. Tiedän että A. Spruce myy silikonikumilevyä tuohon hommaan, mutta se pitää niitata pellin kylkeen, tämä pysyy itsestään, tosin päät kannattaa kiinnittää. Eli tällaista mä olen aina halunnut mutta en ole uskaltanut kysyä. Valokuvattu ulkona, vaimo kielsi tuomasta sisälle koronan takia.