0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se ensimmäinen lasku korpijärvelle oli mieleenpainuva kokemus. Sammutini moottorin, nautin hienosta luonnosta ja kun kone lipui hiljalleen kevyen kesätuulen mukana, olin päässyt paikkan minne kukaan ultrapilotti ei ole ennen känyt, olin täydellisesti myyty mies.
Videon lopussa kerrotaan vastaus suoraan miksi vesilentäjistä tulee salaseuralaisia. Videolla sanotaan vapaasti käännettynä "Jos kerran lennät vesilentoa, et enää halua lentääkään maalta. Jäät vesilentämiseen koukkuun." Tästä voimme päätellä, että vesilentäjiä ei kentillä koskaan näy (koska eivät siis lennä maalta) ja tulee käsitys, että lentäjät toimii salaseurana
... Toki tuo hulvaton vapaus tuo mukanaan myös paljon vastuuta aivan, kuin suksikoneellakin. Laskupaikkoja on, mutta ne on ennen laskua tarkastettava huolellisesti ennen laskua ja huomioitava luonto ja mut ihmiset.
Tähän asti kaikki oli täysin oikein, sitten kun sorvasin konetta laskuun ja rantauduin, niin yksi herrasmies tuli ilmoittamaan minulle että tällä alueella on 20 km/h maksimi nopeus veneellä... On sanomatta selvää että pientä kylttiä ei ilmasta näe ja pitää olla aikamoinen puhuri että saa maanopeuden pysymään alle tuon 20 km/h ;-) ja heti kun pohja koskettaa vettä niin ollaan vene ja tuota rajoitusta pitäisi noudattaa...vai?
Nyt on sentään yksi vesilentokone millä voi todistettavasti laskeutua pyörät ulkona veteen, ilman että U tunnus tarkoittaa "U-Boot"
Jos en ihan väärin muista niin näin oli käynyt ruotsissa, eli unohtunut landarit ulos, ja sekin pysyi oikein päin. Jonny voi varmaan kommentoida jos lukee tätä...
Kovasti polttelisi liittyä moiseen salaseuraan vaan yhtäkään vesikelpparikouluttajaa (UPL) en löytänyt, en edes goolella.Nootta tietääkö joku...M Arkku
Silva
Tuo Beaver Rx-550 oli hauska peli ponttooneilla... kesällä. Talvella tuli hieman viilee.