Kevättervehdys ilmailijoille

Aloittaja Martti Mattila, huhtikuu 05, 2015, 11:42:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Sain Trafilta emailin tuolla otsikolla,jossa kysyttiin onko kaikki kunnossa tulevaa lentokautta ajatellen.
Kirkkaasti muistissani on 455 euron Marraskuinen medikaalin uusinta,Trafille vain 105 e..
Lupakirjakin voimassa 15.11.2016.Sain kaikki luokat GPL,MGPL ja UPL painettuna eri paperille,kätevää
pesin jo UPL.n lentohaalareiden kanssa selluksi,nyt voin vielä lentää Mopulla ja jopa purtsikalla,jos jostain
saisin uuden asenteen ajankäyttöön.Papereita luvattiin tarkastaa pistokokein.Heti mielikuvitukseni kehittikin
tilanteen missä poliisi käskyttää minua aseella uhaten "maahan"ja minä en ymmärrä mitä pitäisi tehdä,kun
olen jo laskeutunut ja seison jo maassa.Joten pyydänkin arvon poliisit,kun käskytätte ilmailijaa,sanokaa
"kasvot maahan" tai "maahan makaamaan"pelkkä maahan ei lentäjälle tai tähtieteen harrastajalle merkitse
samaa kuin muulle väestölle."Myytävänä"palstalla on kuva trikestä jäällä,kuva on kaunis ja saa minut kaipaamaan
parhaana vuodenaikana pitämääni kevättalvea,silloin kun täällä lounaassa vielä oli lunta,kaksi talvea on mennyt ilman.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod