Kirjoittaja Aihe: Shelliltä uusi V-Power?  (Luettu 10369 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seppo Koivisto

  • Superkirjoittelija
  • *
  • Viestejä: 220
Shelliltä uusi V-Power?
« : Huhtikuu 21, 2013, 23:46:31 »
Shell V-Power Nitro+, mutta vasta mainostekstiä nettisivulla.
http://www.shell.fi/v-power-nitro-plus-engine-room.html

Poissa Toma

  • Administrator
  • Ilmailu riippuvainen
  • *****
  • Viestejä: 2330
    • http://www.ilmailu.org
  • Oikea nimi: Tom Arppe
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2013, 13:57:14 »
Onko tietoa oliskos peräti viinavapaata tavaraa, en ainakaan ihan heti löytänyt mainintaa asiasta?
Terveisin
Tom Arppe

Poissa Markus Hatakka

  • Aktiivijäsen
  • *
  • Viestejä: 42
    • TLK
  • Oikea nimi: Markus Hatakka
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 22, 2013, 17:17:53 »
Onko tietoa oliskos peräti viinavapaata tavaraa, en ainakaan ihan heti löytänyt mainintaa asiasta?

Brittiläisen MB-foorumin mukaan Shelliltä olisi kerrottu etanolipitoisuudeksi 5%

http://www.mbclub.co.uk/forums/1696602-post14.html

Poissa jkettu

  • Aktiivijäsen
  • *
  • Viestejä: 95
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2013, 05:39:13 »
Mistään mitään tietämättä ja vailla omakohtaista kokemusta, tällainen keskustelu pisti silmään: http://lennokit.net/showthread.php?t=56203

Lainaus
...Kokeilin uutta Shellin V-power Nitro+ bensaa, ja kokeilu jäi yhteen kertaan. Lyhyen ensilennon jälkeen tankkia tyhjentäessäni, ei bensa tullut normaalisti ulos. Kävi ilmi, että Tygon-letkut olivat tankin sisällä turvonneet ja irtoamassa tai irronneet.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2013, 11:08:34 kirjoittanut jkettu »

Poissa Seppo Koivisto

  • Superkirjoittelija
  • *
  • Viestejä: 220
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2013, 09:45:30 »

Poissa Asteroid

  • Superkirjoittelija
  • *
  • Viestejä: 157
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #5 : Toukokuu 09, 2013, 22:29:23 »
Mistään mitään tietämättä ja vailla omakohtaista kokemusta, tällainen keskustelu pisti silmään: http://lennokit.net/showthread.php?t=56203

Lainaus
...Kokeilin uutta Shellin V-power Nitro+ bensaa, ja kokeilu jäi yhteen kertaan. Lyhyen ensilennon jälkeen tankkia tyhjentäessäni, ei bensa tullut normaalisti ulos. Kävi ilmi, että Tygon-letkut olivat tankin sisällä turvonneet ja irtoamassa tai irronneet.

Näissä lennokeissa on käytettävä pienkonebensaa, polttoainejärjestelmä ei ole suunniteltu kestämään pumppubensaa. Metanolimottorille suunnitellut lennokkien polttoainejärjestelmät eivät myöskään kestä ollenkaan mitään pumppubensalaatuja.

Terveisin Pekka K

Poissa Toma

  • Administrator
  • Ilmailu riippuvainen
  • *****
  • Viestejä: 2330
    • http://www.ilmailu.org
  • Oikea nimi: Tom Arppe
Vs: Shelliltä uusi V-Power?
« Vastaus #6 : Toukokuu 11, 2013, 18:04:08 »
RC portukka pitäisi käyttää tätä Tygon laatua: http://www.processsystems.saint-gobain.com/product_detail.aspx?id=251410
Terveisin
Tom Arppe

 

Powered by EzPortal