0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
16Gb iPad mini riittää aivan mainiosti, muista vaan ottaa se 3G versio että siinä on GPS sisäänrakennettuna.Minulla on itse se käytössä ja se mahtuu jopa yksipaikkaiseen purjekoneeseen jossa on sen lisäksi minun kokoinen ruho sisällä.Tällä hetkellä on Maa (Google maps) , meri (Navionics) ja ilma (ANP, WinPilot) suunnistukset kaikki tuossa 16Gb minissä ja mahtuu aivan hyvin.
VAC- ja LDG-kartat toimivat myös Androidissa, versiosta 1.3.2.63 ( 21.05.2013) lähtien. Nyt versio 1.4.71 julkaistu 08.11.2013 ja hyvin pelittää....
Onnistuin hukkamaan maksamani ilmailu kartan.Olen nyt yrittänyt imuroida uutta onnistumatta.Onko jotakin jota en osaa, voinko pelastaa jo maksamani version?terv,Teuvo
Kiitos asiallisista ohjeista.Ongelmani ei ratkea kuvaamallanne tavalla.Olen hukannut maksamani ohjelman, en kuitenkaan ymmärrä miten se tapahtui.Mielestäni en ole käyttänyt poista komentoa.Kun yritän imuroida ohjelman uudelleen kyseisestä paikasta toiminto ei onnistu.
Kartta ostetaan kerran per tunnus. Kartta täytyy manuaalisesti siis ladata sinne puhelimeen erikseen. (Näin ainakin mulla)Löytyy jostain sieltä ostetut tuotteet valikon takaa.
Pistän sen nyt tänne esille, kolmella eri tavalla.
Olen päivittänyt karttoja Android versioon AirNavPro navigaattoriin. Hieman hämmennystä aiheuttaa kaksi varsin samanlaista karttaa: Helsinki VFR chart 2013 ja Helsinki VFR chart WEF 2013Mikä näiden ero on ja mitä WEF tarkoittaa?(...)
Juurikin noin, tarkkana pittää olla ANP luo tuon kyseisen hakemiston asennuksen yhteydessä oikeaan muotoon.
iPad versio käytössä ja kiinnostaisi tietää, että mikäli sitä GPS-yhteyttä ei ensi alkuun tai ollenkaan ole, niin mikä on fiksu tapa päästä kartalle? Siis sehän ilmeisesti heittää sut silloin johonkin päiväntasaajalle tms. nollapisteeseen niin pituuden kuin leveydenkin suhteen. Mutta kun se zoomaus ulos ei ole riittävä, että siitä pystyisi suoraan siirtymään edes Eurooppaan Suomesta puhumattakaan...