Forum > Yleisilmailu

Air Navigation Pro

<< < (2/66) > >>

palmi:

joo enpä onnistunut kans kun ei omista yhtään pc,tä löytyy vaan mac koska oon tumpelo voisiko joku ystävällisesti neuvoa juurta jaksaen kuinka mä saan ne mun padille.

Toma:
Nyt ei pysty macillä auttamaan kun semmoista ei juuri taas minulla satu olemaan käsillä mutta tehdään nyt tähän Windows ohje. Ohje perustuu nyt Windows 7:aan mutta se ei paljon eroa jos on Vista/XP. (klikatkaa kuvia niin ne suurenee)

1. Klikkaa windowsin start nappulaa ja sitten sieltä oikealta Computer

2. Kun ikkuna aukeaa niin valitse ylävalikosta "Map Network Drive"

3. Kun "Map Network Drive" aukeaa niin kirjoittakaa se osoite Folder riville kuten alla olevassa kuvassa ja klikatkaa sen jälkeen Finish

4. Mikäli tulee valitusta että ei saa yhteyttä niin käynnistä iPad uudestaan painamalla sitä reunalla olevaa powet näppäintä pitkään ja ”slide to power off” kun on sammunut niin paina uudestaan sitä sivunäppäinta että käynnistyy ja kokeile uudestaan.

5. Kun homma on ok niin näet tämmöisen ikonin Computer ikkunassa tuplaklikkaa sitä ja pääset katsomaan ANP:n tiedostoja

6. Tuolta sitten valitset Documents --> Airport Charts ja sinne kun tyrkkäätte sen kasan kansioita mitä siinä zipissä oli niin avot...

Jos haluatte katsoa noita tiedostoja selaimesta niin käyttäkää sitä toista osoitetta joka loppuu :8080 eli tässä esimerkkitapauksessa se olisi http://192.168.0.,207:8080
sitä kautta voi myös latailla noita kunhan klikkaatte APPcharts osiota mutt se on hieman työläämpää.

näkymä selaimella on tämänlainen:

hannuvir:
Minne nuo kenttätiedot ladataan Anroid versiossa, vai toimiiko ollenkaan?
Tuota Airport chart kansiota ei löydy.

Toma:
Tutkin sitä myös android versiosta mutta tukea sille ei ole... vielä

jkarjanl:

--- Lainaus käyttäjältä: palmi - Lokakuu 17, 2012, 19:20:03 ---joo enpä onnistunut kans kun ei omista yhtään pc,tä löytyy vaan mac koska oon tumpelo voisiko joku ystävällisesti neuvoa juurta jaksaen kuinka mä saan ne mun padille.

--- Lainaus päättyy ---

Macistä löytyy ihan vastaava "Yhdistä verkkoasemaan" -tyyppinen toiminto. Olen nyt töissä windows-koneen ääressä mutta ulkomuistista sanoisin että löytyy suoraan näppäinyhdistelmällä "omppu+K". Siihen vain se iPadin ilmoittama IP-osoite juuri tuossa http://xxx.xxx.xxx.xxx -muodossa.
Jos kysyy käyttäjätunnusta niin valitse "Kirjaudu vieraana"

Jos tarvitset tarkemmat ohjeet niin ilmoittele niin voin tehdä kuvien kanssa.

-Janne

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta