Forum > Foorumilaisten projektit

Rallye experimentaaliksi

(1/3) > >>

peksa:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.105714419507929.12909.100002081154863&type=3&l=bc89ec65fb

Tuommosta tullu väännettyä. Lisäilen tuonne kuvia projektin edetessä.

SamiM:
Hyvä!

Näitä projektikuvia katselee kyllä mielellään :thumbsup:

4trade:
Hieno projekti  :thumbsup:. Mainiota että laitoit linkin tänne, projektikuvat on aina mukavaa katseltavaa, niistä saattaa jopa oppia jotain. Tuosta automoottori konversiosta kuulisi lisääkin mieluusti, mikäli aika ja viitseliäisyys riittää,kun aloitat tekemään sitä. Täällä olisi taatusti kiinostunut lukijakunta valmiina.... ;D

Tuossa on neliöitä niin paljon että tuo nielee tunnin jos toisenkin.

peksa:
Voiha tuosta moottorista jotai laittaa. Tällä hetlkellä tilattu ruisku(sds) ja alennusvaihde(marcotte). Teho tavoite on n.230hp. Moottorin muutoksista lähinnä sisuskalujen vaihtoa eaglen kanget ja todennäkösesti wisecon männät (harkittu myös cosworthia, mutta ei ole saatavilla sopivaa puristussuhdetta.) Ahtimeksi laskeskelin Garrettin gt2871(48 trim ja turbiini .86 ar). Moottorin aihio tuli puolasta ja on vm 2008 2.5l turbo.
Tuossa on mielestäni hyvä linkki jos meinaa subarua ruveta tekemään. Ehdottomasti paras vinkki projektin aloittamiseen kuitenkin tuli täältä foorumilta "eiku romut pihalle ja rupee tekemään".

http://www.sdsefi.com/aircraft.html

4trade:
Oletko mitoittanut turbon ainostaan yläkierroksilla toimivaksi (pienempi pakovastus ja lämpökuorma pakoventtiileille) lentokonekäyttöön vai oliko sinulla jotain muita kriteerejä sen suhteen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod