0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
ehdotan että jonkin tietyn ajan kuluttua jäsen ei enää saa poistaa/ muokata viestiään. (mikäli se on teknillisesti mahdollista ja pienellä vaivalla toteutettavissa)
Lainaus käyttäjältä: 4trade - Marraskuu 11, 2011, 01:23:40ehdotan että jonkin tietyn ajan kuluttua jäsen ei enää saa poistaa/ muokata viestiään. (mikäli se on teknillisesti mahdollista ja pienellä vaivalla toteutettavissa)http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=566
Mies rakentaa lentokonetta ilmeisesti "tosta vaan". Kyllä näiltä sivuilta on aina neuvoja - ohjeita saanut. Käyty hiilikuitu/alipainekeskustelu osoitti sen että vaikka Suomen Urheiluilmailuopisto on järjestänyt erittäin LAADUKKAITA ja monipuolisia (mm. FALKE-kurssi kaikkineen) koulutustilaisuuksia experimentalrakentajille ympäri maata on havaittavissa että niihin ei ole osallistuttu ja annetut neuvot eivät mene "tuubiin". Vinkit esim. alipainepumpuista menivät metsään. Käytäntöä ja kursseja tarvitaan. Kysyin montako kurssia nimim. 4trade on käynyt saamatta vastausta. Sen sijaan samainen nimimerkki sai esityksellään aikaan sen että myydään palstan ilmoituksia ei enää saa kommentoida - jatkukoon siis kokemattomien, hyväuskoisten ostajien k.setus. Nyt samainen nimimerkki esittää uudistuksia ilmaisuvapauden suhteen. Siinä hän on kyllä oikeassa että ketju rikkoontuu. Yhdessä ystäviensä kanssa joku muu kuin minä itse poisti mielipiteeni . Olin kirjoittanut toistasataa artikkelia arvostellen mm. saamaani kelvotonta Ultra-B lento-opetusta Länsilentäjät ry Pori. En pelkästään haukkunut, kerroin myös miksi. Otin kantaa asiaan jos toiseenkin. Deletoin ne kaikki. Aioin myös poistaa Pyöriväsiipiset osiosta kirjoittamani topicit Rotorway Exec helikopterin historiaa (2566 lukijaa) ja Rotorway Exec experimental helikoptereista yleistä ja muuta (5156 lukijaa). Olin jo yhteyksissä Tomaan kirjoittaakseni vastaavan setin Safari-helikoptereista. Olin jo ideoinut ja ottanut yhteydet kevättalven SUI:on siunaamaan metalli/hitsauskurssiin. Kurssille esitin ensin tietysti teoriaa ja sitten käytännössä kaasuhitsausta (happi/asetyleeni), puikko-, MIG ja TIG hitsauksia kaikilla neljällä laitteella CroMo ja alumiinilla. Tule mieleen miksi aina minä joten touhukkoot ne jotka ossoo ja tiäthää kuinka ja mitää kuuluu kirjoittaa ja varsinkin munalukkojen kaa.