Nynja on kehitetty Skyranger-ultrasta. Runko, siivet ja peräsimet kasataan ruuviliitoksin alumiiniputkesta. Runko verhoillaan lasikuitupaneleilla. Siivissä, peräsimissä ja siivekkeissä on kangasverhoilu. Moottoriksi käy Rotax 912 UL ja ULS.
http://www.bestoffaircraft.com/http://www.flylight.co.uk/skyrangerinformation.htmlhttp://www.bestoffaircraft.com.au/
Ensimmäinen osa rakennussarjasta tuli tehtaalta Ranskasta. Suuressa puulaatikossa on lasikuituosia mm. rungon puolikkaat. Pahvilaatikoista toisessa on renkaat ja jarrut ja toisessa rulla Lexan-levyä ikkunapintoja varten.

Puulaatikon sisältöä, päälimmäisenä renkaan muotosuoja ja siivenkärjet. Oikeassa yläkulmassa näkyy toinen polttoainesäiliöistä.

Ensimmäiseksi tarvittava lattialevy on tietysti laatikon pohjalla.

Toinen osa rakennussarjasta tuli suoraan alihankkijalta Saksasta. Pitkissä pahvilaatikoissa on metalliosia mm. siipisalot ja -tuet. Laakeassa pahvilaatikossa on valmiit siipipussit ja valmiiksi kootut ja verhoillut peräsimet ja siivekkeet. Lähetyslistassa osien nimet on myös kyrillisillä kirjaimilla, joten luultavasti ainakin osa tavarasta on peräisin Ukrainasta. Ruostumattomasta tehdyissä osissa oli reikien paikat merkitty ritseillä ennen poraamista, tuskin saksalainen niitä käsityönä tekisi. Verhoilut on tehty xlam-kankaalla, jossa pintoihin on laminoitu PET-kalvo, eikä tarvitse maalata.