Purjelentokoulutusta englanniksi?

Aloittaja Karoliina, joulukuu 09, 2005, 20:04:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Karoliina

Hei,

Osaisiko joku kertoa opettaako joku Helsinkin ympäristössä purjelentoa englanniksi - olisi yksi työkaveri joka olisi
kiinnostunut ja hän ei ole vielä löytänyt kerhoa jossa koulutus englanniksi onnistuisi. Ko. työkaveri ei osaa suomea, mutta puhuu
sujuvasti englantia. Olen suositellut ultralupakirjaa tai moottorilentolupakirjaa koska tiedän että näissä lienisi mahdollisuuksia
kouluttaa englanniksi, mutta purjelentopuolesta en oikeastaan tiedä, ja hän on kiinnostunut nimenomaan purjelennosta, joten mieluummin
saamansa pitää mitä tahtoo. Jos joku tietää tarkemmin asiasta, voi pistää minulle sähköpostia. Sähköposti on karoliina piste t piste salminen at nokia piste com.

Terveisin
Karoliina

jkph

Joskus olen kuullut huhua, että Nummelassa Nummelan Lentokeskus on kouluttanut kotimaan murretta taitamattomia ilmailun saloihin.

www.nummelanlentokeskus.fi
Tieto lisää tuskaa. Onneksi on Buranaa.

Mikko Suokas

Lainaus käyttäjältä: jkph - joulukuu 09, 2005, 20:24:31
Joskus olen kuullut huhua, että Nummelassa Nummelan Lentokeskus on kouluttanut kotimaan murretta taitamattomia ilmailun saloihin.

Mini-Sytky -miehet Panu ja Janne ovat tehneet tuota Räyskälässäkin pari kolme vuotta sitten, heilläkin kun näyttää olevan aika kansainvälinen tuo kaveripiiri. Eli kyllä koulutusta lontooksikin saa, kun tietää, mistä ja keneltä kysyy.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod