Volokkarin kampikammio

Aloittaja Martti Mattila, tammikuu 09, 2010, 09:38:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Hiljattain löysin netistä artikkelin missä mainittiin volkkarin vaihtaneen kampikammion metalliseosta
paremmaksi seiskytluvun alussa,mutta hyväksi ei kuitenkaan.Sekin seos haurastuu itsestään vanhetessaan
Meksikossa ja Brasiliassa tehtyjä lohkoja ovat jotkut haukkuneet saksalaisia huonommaksi.Sakemannit ovat
nyt jo kaikki yli 30v.vanhoja, joten ne ainakin ovat hapertuneet mikäli se on taipumus.
Great Plains (Suuret tasangot) myy kahta eri tyyppistä kampikammiota Al. ja Mg. mutta siihen Magnesiumiseen
he hitsaavat lisäainetta Force one runkolaakeria varten.Itse olen yrittänyt hitsata saksalais kammiota,
sain avarretun hajonneen lahjaksi,esilämmityksistä huolimatta ei saanut tigillä tarttumaan.Puhdistus konekäyttöisellä
ruostumattomalla teräsharjalla, lisäaine Al.
Eli alussa mainittu artikkeli piti tärkeänä että moottoriprojekti aloitetaan uudesta kampikammiosta.BAS Ahnendorp
myy havimmat tähän asti löytämäni.Minulle kaupattiin saksasta HKS 700 moottoria ilman sytkiä ja kaasareita 900 euro
en tarttunut tilaisuuteen,olisikohan pitänyt.Automoottoreiden kanssa korjaus kustannukset ovat hallittavissa eli ennustettavia.
Kokonaisjärkevyys on ehkä kyseen alainen.

vetu

Heippa!
suomalainen porukka aircooled.fi myy kaikenlaisia valmiiksi porattuja ja vahvistettuja lohkoja
vetu

ttorri


Martti Mattila

Heippa
Amerikkalainen porukka Great Plains myy kaikenlaista tarviketta volkkareihin.
Hinnat alle Aircooledin.Liquidcooled Wasserbokxer lohko painaa kymmenen
kilua enempi kuin magnesium, eli saman kuin vahva bad ass lohko, noin 20kg.
Kaksisataa kupiikkia kautta tuhat euroa kun yli 1600cc.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod