Rotax 912 huoltajakurssi

Aloittaja Jari Kaija, kesäkuu 30, 2003, 20:36:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jari Kaija

Kuulin tässä valvojalta, jotta "Juuhanssoni" olisi tulossa ruottista pitämään rotaxin 912
huoltajakurssia. Olisiko kellään tästä tarkempaa tietoa kurssiaikoineen + paikkoineen?
:unsure:

Olavi Lehtinen

Olen keskustellut Päämieheni Lycon Engineering AB:n johtajan Yard Johanssonin kanssa asiasta ja hän itse ei tiennyt kyseisestä huhusta yhtään mitään eikä hänellä ole ajatustakaan tulla pitämään minkäänlaista kurssia Suomeen. Sensijaan Lycon Engineering Ab järjestää koulutusta Ruotsissa.
Sensijaan Rotax Service Center,  Aerotecno Oy tulee järjestämään niin 2- kuin 4- tahti Rotaxien huoltajakoulutusta mitä todennäköisimmin kevättalvella 2004.
Seuraa asioita nettisivultamme www.aerotecno.fi, niin pysyt ajan  tasalla.

terveisin

Olli

Jari Kaija

LainaaYard Johanssonin kanssa asiasta ja hän itse ei tiennyt kyseisestä huhusta yhtään mitään eikä hänellä ole ajatustakaan tulla pitämään minkäänlaista kurssia Suomeen.
Niinpä tietysti. Ei pitäisi aina uskoa kaikkia huhuja, vaikka ne kuinka mukavilta kuulostaisivatkin.
Asiasta kolmanteen, olen pariin otteeseen lähettänyt sinulle sähköpostia, kun oli joskus taannoin
puhetta, että voisit kaivaa moottorini huoltohistoriaa esille. No tässäpä tämä motin sarjanumero
vielä kertaalleen, kun kiireiltäsi joudat:

Rotax 912 (UL), Nro: 379-2746


p. 040 5200265

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod