Mitä nyt.

Aloittaja Martti Mattila, eilen kello 10:28:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Olen tähän asti liittänyt kuvia tekosistani ja löytämistäni aiheista. Nyt olisin liittänyt kuvat siitä pyssyntukista niin se ei käynyt tiedosto liian suuri. Tiedän että on olemassa pakkausohjelma, en vain ole koskaan käyttänyt sellaista. Vastaani tuli vitsi, Intialaiselta kysyttiin mitä tehdään jätteiksi jääneille materiaaleille. Intialainen vastasi "A I hoitaa" mikä tässä tapauksessa tarkoitti Another Indian. Toinen juttu mikä toimii vain puhutulla Englannilla.
"What has a four wheels and flies" vastaus "A Garbage Truck" roska auto.

Rupeli

Lainaus käyttäjältä: Martti Mattila - eilen kello 10:28:03Olen tähän asti liittänyt kuvia tekosistani ja löytämistäni aiheista. Nyt olisin liittänyt kuvat siitä pyssyntukista niin se ei käynyt tiedosto liian suuri. Tiedän että on olemassa pakkausohjelma, en vain ole koskaan käyttänyt sellaista.

Hiiri kuvan päälle ja oikealla painikkeella avautuu valikko josta valitse "Muuta kuvan kokoa".

Martti Mattila

Kiitos neuvosta, oikean puolen painike on kuin takametsä jossa tulee harvoin käytyä. Juuri äsken kävi kollega telakalta sanomassa että olen saamaton kun kaikki samassa vaiheessa rempallaan. Samalla reissulla kertoi että ruohonleikkuri meni epäkuntoon ja korjaamossa kerrottiin että siinä on nelitahtimoottori. Hän oli juottanut sille kaksitahti bensaa luullen sitä kaksitahtiseksi. Eli hänen ei ainakaan tervitse tuhlata aikaa moottorihommiin vaikka onkin edestakaisen liikkeen asiantuntija.
Pyssyn muuttamiseen ei tarvita Trafi lupaa, poliisi jo näkikin kun kävin irroittamassa isän rinnakkaisluvan pois.