Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Yleisilmailu => Aiheen aloitti: Ansis - helmikuu 01, 2006, 21:46:18
Toiselta foorumilta bongattua henkilöltä, joka ei ymmärrä mitään moottorisahan ilmanpuhdistimesta eikä mopon sytytysjärjestelmästä :-) . Muusta ole niin väliä, en minäkään tiedä.
En viitsinyt tarkentaa rekisteritietoja akelta, mutta ilmeisesti myös mittatikku on tapahtumassa murtunut joten kannattaisi laittaa vaaratilanneraportti pölhölään 48 tunnin kuluessa. Eihän sitä tiedä vaikka se pääsisi öljypumppuun...
Uudemmissa korkin katoaminen aiheuttaa myös CE valon syttymisen, kuten myös bensatankin korkin löysälle jättäminen, Lisää tietoa: www.saabclub.fi
Suattaabi olla ammattilaispuolen juttuja... viranomaisilla varmasti jo tieto asiasta.
Lainaus käyttäjältä: Jouni Laukkanen - helmikuu 02, 2006, 00:37:52
Suattaabi olla ammattilaispuolen juttuja... viranomaisilla varmasti jo tieto asiasta.
voron-omaisilla ...... omaisillakos anteeksi putosin :huh:
Tuokaa vettä mä hukun :thumbsup:
onks tämä joku sisäpiirijuttu, mä en ainakaan saa tähän mitään päätä en häntää :huh: :huh: :huh:
Onhan sillä pää, ja ainakin töpöhäntä. Katos tuonne
http://pohjoiskarjalankelkkailijat.org/phpBB2/posting.php?mode=topicreview&t=5&sid=79bb546183a19a828f55f3e73133a19e
No voe tokkiisa niihä tuos häntää näkys... ;D ;D ;D
Äh, kunhan nyt reittikoneesta oli jäänyt pois tai tippunut vasemman moottorin öljysäiliön korkki. Oli öljyt lähteneet kävelemään.
Älkää nyt vaan lopettako lääkitystä, kyllä se valkotakkinen täti tulee ja auttaa ;-)
Lainaus käyttäjältä: Markku Hiedanpää - helmikuu 02, 2006, 22:17:00
Älkää nyt vaan lopettako lääkitystä, kyllä se valkotakkinen täti tulee ja auttaa ;-)
piikittääkös hänkin ;D
Ihan pudonneille, kuten tuo öljyn täyttöaukon korkkikin, kerrottakoon.
Tuo osa 710 on Jounin lukema teksti, täyttökorkin ollessa ylösalaisin.
Siis korkissa luki OIL, eikä suinkaan mikään osanummero. :o