Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Yleisilmailu => Aiheen aloitti: Karoliina - toukokuu 06, 2005, 17:26:46
Heips
Kätevästi käy IFR:n hankkiminen USA:ssa, katsokaapas näin eräs henkilö lenteli omalla
harrasterakenteisella experimental-koneellaan IFR-pahvin:
Accelerated Instrument Training - April, 2005
Day
Route
Proposed Activity
0 FIT - SCH Leave Fitchburg, MA for Schenectady, NY
1 SCH - DDH - GFL - SCH Lots of ground time talking, some simulator time, a few hours in the airplane
2 None All ground and Simulator time - weather sucked.
3 SCH - UCA - SCH - DDH - GFL - SCH Round trip to Utica - Holds/Approaches at Bennington/Glens Falls - all in clouds
4 SCH - BVT - MSS - MAL - SCH Approach at Burlington, VT - Holds/Approaches at Messina, NY - VFR to Malone, NY; IFR back to Schenectady
5 SCH - EEN - FIT - EEN - SCH - GFL - SCH Holds/Approaches at Keene, lunch at FIT with Deanie, back to Schenectady; To Glens Falls for holds/approaches and back
6 SCH - MSS - MAL - MSS - SCH - FIT Holds/Approaches at Messina, NY - to Malone to pick up examiner - Rating practical test - return Bill to Schenectady - fly home with rating
6 päivää ja siinä kaikki. Huh.
t: Karoliina
Todella kätevää. Usko ja luottamus pilotin kykyihin ja taitoihin on tämän jälkeen rajaton...
Saihan kaverin koirakin, tuolla Jenkkilässä, rauhantuomarin arvon 500 taalalla.
Hauveli pystyi , periaatteessa, vihkimään avioon ihmisiä. ::)
Lainaus käyttäjältä: Karoliina Salminen - toukokuu 06, 2005, 17:26:46
Kätevästi käy IFR:n hankkiminen USA:ssa, katsokaapas näin eräs henkilö lenteli omalla
harrasterakenteisella experimental-koneellaan IFR-pahvin:
6 päivää ja siinä kaikki. Huh.
http://www.campbells.org/Airplanes/Diary/toc.html
Ei ihan yhtä nopea suoritus (18 päivää?), mutta hyvä kuvaus siitä mitä kaikkea matkan varrella tapahtui.
MikkO