Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Off-Topic – Huumoria löysäpipoisille => Aiheen aloitti: Martti Mattila - maaliskuu 23, 2012, 22:33:34
Ajatelkaa tilannetta missä ilmailuvärkkäriltä jätetään medikali uusimatta,kauhiata,mutta sitten iskee tajuntaan
Eine neue anfang, uusi alku.Jos ei medikalia, ei saa lentää,ei tarvitse vakuuttaa konetta,ei kutsua punnitsijoita,
katsastajia,valvojia.Riittää kun kone toimii ja mieluummin varmasti.Ja kuuntelee tarkasti jaksolla missä muut pörrää.
etenkin lääkärikopterit.Entäs aina mielenkiintoiset Easan uudet huolto organisaatio säännökset.
Amerikoissa hierovat Medikaleja alemmalle tasolle,siellä kun lentäjät suuremmaksi osaksi ovat baby boomerseja
eli suurista ikäluokista, jotka nyt on 60 ikävuoden ympärillä,tajusivat ellei ole lentäjiä,ei tarvita FAA.n tarkastajia
niin paljon,tai sitten maahan lappaa Tsekeissä tehtyjä Sport pilot licence koneita ja Cesnat Piperit seisoo.
Onneksi meillä täällä ylpeässä Euroopassa kustannusvastaavuus sanaa ei tunneta.
Eikös RC.lennokit saa painaa Euroopassa 100 kg. jenkeissä 25 kg.
Lainaus käyttäjältä: MaM - maaliskuu 23, 2012, 22:33:34
Eikös RC.lennokit saa painaa Euroopassa 100 kg. jenkeissä 25 kg.
En tiedä, mikä nykyinen raja Suomessa on, mutta ymmärrykseni mukaan uusia määräyksiä asian tiimoilta valmistellaan.