Ilmailufoorumi

Huolto ja vikafoorumi => Huolto ja vikafoorumiin => Yleistä => Aiheen aloitti: Toma - toukokuu 21, 2007, 14:39:24

Otsikko: HKS 700E Service Bulletin
Kirjoitti: Toma - toukokuu 21, 2007, 14:39:24
Tämä taitaa olla tuttu juttu Rotaxista...
Otsikko: Vs: HKS 700E Service Bulletin
Kirjoitti: Jari Kaija - toukokuu 21, 2007, 16:10:19
Lainaus käyttäjältä: Toma - toukokuu 21, 2007, 14:39:24
Tämä taitaa olla tuttu juttu Rotaxista...

Kyllä on. Hidastavana materiaalina käytetään nippusideindeksiä
kasvattavaa materiaalia, jolla kaasari "kiristetään & tuetaan"
yläosastaan imusarjaan jo siinä ennestäänkin olevan jousen
lisäksi. Tuossa kumissa on muuten tärkeää oikea kiristysvoima
klemmarin osaltakin.

Omaan rotaxiini on onneksi nuokin kumit vaihdettu uusiin TBO
kasvatushuollon yhteydessä.
Otsikko: Vs: HKS 700E Service Bulletin
Kirjoitti: Toma - kesäkuu 19, 2007, 09:13:43
Pitääköhän nämä mitä lupaavat...?

http://www.geocities.com/chinooktips/ROTAX.html
Otsikko: HKS 700E Pakollinen Service Bulletin
Kirjoitti: Toma - huhtikuu 08, 2008, 20:06:19
Tarkistettava puristus

On havaittu matalia puristuksia jonka on aiheuttanut ennen aikojaan kuluvat pakoventtiilit, katsokaa liitteet

SB0801.pdf: revisio 1
SB0801R2.pdf: revisio 2

Moottorisarjanumerot jotka ovat tämän bulletiinin alla ovat: #100440 ja eteenpäin
Otsikko: Vs: HKS 700E Service Bulletin
Kirjoitti: Toma - elokuu 25, 2008, 09:34:30
Kaikki Bulletiinit näyttävät löytyvän täältä: http://www.hks-power.co.jp/hks_aviation/service%20bulletin.htm

Powered by SMFPacks Menu Editor Mod