Vanhojen rakennuslupien lista?

Aloittaja MatKos, elokuu 18, 2021, 15:50:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MatKos

Onko kellään linkkiä tai tietoa mistä löytää taannoin myönnetyt rakennusluvat...lista projekteista tekijöistä ja valvojista?

Matti
Matti T. Koskinen

Tapani Honkanen

#1
Yksityisyydensuojavalvojainstituutio poistaa internetistä kaikki sinne laitetut, nyt laittomaksi katsotut, ilmailuviranomaisten aikoinaan pitämät luettelot noista rakennusluvan saaneista henkilöistä. Joskus niitä ponnahtaa satunnaiselle etsijälle. Minäkin vuosi-pari sitten laitoin foorumille löytämäni linkin, vaan hävinnyt on tältäkin foorumilta. Onhan minulla ihan paperille tulostettuna mutta sekin on muistaakseni yli kymmenisen vuotta sitten voimassa ollut.
Onhan se hyvä, ettei luettelo  ole julkinen. Sehän antaisi uteliaille kyselijöille kohteen missä voi häiritä rakentamiseen keskittynyttä unelman toteuttajaa. Pahimmillaan koko projekti jää toteutumatta. Siinä pääsyy miksi niitä on jäänyt niin paljon kesken.

MatKos

#2
No niinpäs tietysti...DGPR tekee tehtävänsä tässäkin tapauksessa.
Onko sinulla mahdollista skannata se ja laittaa yv.nä?...tai ottaa kännykällä kuvit?

Matti T. Koskinen

Tapani Honkanen

#3
Juu, skannaan ja lähetän. Mieluummin paperille laitettuna, kun noita sivuja on monta kymmentä. Kun tuli hankittua uusi tulostinkin ja pitäisi alentaa tulostetun sivun hintaa. Onko kiire, laiskana kysyn. Osoitetiedot minulla jo onkin, on tehty jotain hyvin vähäisiä kauppoja vuosien mittaan.

MatKos

Ok kiitos.  Ei ole kauhea kiire.  Laita mukaan tilinumerosi niin laitan vaivanpalkan ja peperikulut.  Minua kiinnostaa pääasiassa Lammisen Eskon monen valmistuneen ja keskeneräisen projektin tiedot...miksipä ei muutkin.
Matti T. Koskinen


Tapani Honkanen

Minulta löytyi tuo ensimmäinen paperisena. Et ehkä tarvitse tuota minulta. Kannattaa ehkä pistää säilöön.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod