Komposiittimateriaaleista valmistetut potkurit - 2,3,4,6-lobed.
Kaikille moottoreille. Korkea tehokkuus. Etureunan suoja. Hiljainen. Terän muoto on klassinen tai saberimaista.
This propeller is designed for a very powerful Subaru.
We begin the production of variable pitch propellers. So far only for Rotax engines. So far, only a large diameter - 1900 mm.
New photo: S-7 R912-80-1700
Yes, we started the production of variable pitch propellers.
Today we produce:
1) 3-blade propeller with a diameter of 1900 mm (saber-like)
2) 3-blade propeller with a diameter of 1820 mm (elliptical)
3) 3-blade propeller with a diameter of 1750 mm (saber-like).
Control is electrical.
Potkuri Jabiru
Our first variable pitch propeller will go to Germany.
Tuotamme potkurit valmistettu komposiittimateriaaleista kaikissa tilanteissa.
New propeller for Sonex with Subaru engine
Fliegermagazine
Renegade II Espanjasta.
Moottori - Jabiru 2200.
"Hei, ystäväni Vladimir!!!
Olen tyytyväinen propiin. Tunnen koneen hieman nopeaksi risteilynopeudella, - En paljon, koska se on niin likainen, mutta tarpeeksi. Kiipeily on voimakasta, sitten olen onnellinen. Kaikki täällä pitävät tästä rekvisiitasta, koska materiaalit ovat valmiit. Mutta käytin rekvisiittaasi 15 tuntia, ja odotan yhä, että nerokas saa lentokelpoisuustodistuksen. Tein kaiken vanhan Propin kanssa, ja minun täytyy viimeistellä se. "
Aircraft Moran S. Engine O-200. Propeller diameter of 1755 mm with particularly strong blades made of carbon.
[font="Trebuchet MS", Helvetica, Arial, sans-serif]Tested the 2 Blade version of my Meglin prop today with a new spinner....very happy with the improved performance!![/font]
Vaikeimmissa tapauksissa, kun en löydä tarvittavaa muovipotkuria, suunnittelemme ja valmistamme puupotkuria erikseen tiettyä tapausta varten. Läpimitta enintään 2 m. Tehonkulutus on 200 hv, mutta asiakkaat ovat tyytyväisiä tehokkuuteen ja laatuun.
Hyvät ystävät, Olen iloinen toimijoiden mielipiteestä ja arvostelusta. Mutta on yksi kysymys. Jostain syystä, muutama tilauksia omistajat klassinen UltraLite 450 kg. Olivatko he pieniä? Lentävätkö ne?
Уважаемые финские коллеги! С нетерпением жду отзывов о работе наших винтов. Любая критика приветствуется.
Vladimir on tuossa kyriilisessä viestissä kiinnostunut, kuinka hänen valmistamansa potkurit ovat toimineet suomalaisissa laitteissa.
Valitettavasti oma hankintani ei ole vielä päässyt ilmaan, mutta oma mielipiteeni koekäyttöjen perusteella Meglinin maassa säädettävästä komposiittipotkurista on positiivinen. Valmistajan ohjeen mukaisesti säädettynä potkuri teki puntariin Fujin 45hv 2-tahtimoottorilla 100kg staattista vetovoimaa.
Oliko Fuji EC 440 vai 340 ja millä välitys suhteella, jos 1/2,52 niin 100kg. on vielä melko vähän. Ottiko suurimman sallitun kierrosluvun paikallaan eli staattisessa, tai hieman alle eli 6500. Tein tuommoisia sapelipotkureita puusta vuosituhannen alussa volkkariin, kyllä se on hyvä muoto.
Kyllä Meglinin komposiitti sapelit on hyviä ja kevyitä, ilman lentokokemusta arvioiden. Keveys saattaa olla joskus ongelma jos vauhtipyörävaikutusta on liian vähän, VW täristää tyhjäkäynnillä. Meglinin puulavat ovat melko tumpelon näköisiä. Olen tehnyt neljä potkuria pihkapuusta, en tee enää, pihka liikkuu potkurissa keskipakoisvoimien vaikutuksesta lämpimällä ilmalla.
For the VW engine, we are happy to design and manufacture a wooden propeller that will satisfy the most demanding customer.
Hi !
I have a Meglin composite propeller in my Sky Cruiser.
The plane has flown now 15h and the first impression of the propeller is good.
Kiitos valokuvasta!
Toinen potkuri, jonka terät ovat erityisen vahvat Jabiru-moottorille:
Hyvää Uutta Vuotta, hyvät kollegat!
Hyvää Uutta Vuotta Vladimir ja kaikki muutkin ilmailijat!
Timo Flink
Hyvät ystävät, tarjoamme edelleen asiakkaille potkureita joka makuun ja budjettiin! Uusissa koneissa potkurien kanssa.
Mustavalkoisessa kuvassa on potkuri, jonka läpimitta on 2000 mm
On aloitettu uuden terän suunnittelu moottoreille, joiden teho on 100-130 HP, ja ilma-aluksille, joiden lentonopeus on 180-260 km/h.
Jatkamme kovaa työtä ja annamme suomalaisille lentäjille potkureita.
Odotan uusia imitaatioita ja kuvia suomalaisilta lentäjiltä! Ystävämme Ranskasta testaavat potkuria Jabiru-2200 moottorilla. (https://www.pilotsofamerica.com/community/attachments/20200601-121732-jpg.86475/)
Potkurin Uusi onnekas omistaja Jabiru-2200:":
Углеродный винт диаметром 2 м отлично зарекомендовал себя на Rotax-912-100.
Hyvää joulua kaikille suomalaisille lentäjille!
Seuraava kone potkurillamme
https://we.tl/t-N8eXuSRqcE
Dear operators of our Jabiru propellers! I ask you to share more information and the specific characteristics you have received. I am approached by many people with different questions that only you can answer. The propeller blades on the Jabiru engines experience very heavy loads. We have made particularly strong blades made of pure carbon fiber. They went to trial operation on Jabira, Lycoming, Continental. We warned everyone that these blades are experimental, and we can not be sure of their absolute reliability and sufficient resource. We asked the operators to keep the blades under control continuously. 5 years have passed, and we can say that the blades are out of the experimental stage. For 5 years, there have been no complaints about the strength of these propellers. Now we extend the warranty to them the same as for the rest of the propellers.
Finnish pilots have already received a lot of our products. We are waiting for fresh impressions, comments, criticism.
Ehkä joku on kiinnostunut.
Tässä potkurien vertailukokeet:
https://www.recreationalflying.com/topic/38040-more-prop-testing /?tab=Kommentit # kommentti-522386
Dear friends and colleagues! For several months now, we have been continuously told of a war or a coup. Our economy is collapsing. Now they also want to introduce an air blockade. Our country is already ruined. Nothing will surprise us anymore. We live separately from the state. Our state has only enemies around. And we have friends all around. The harsh conditions of existence have hardened us. Many thanks to everyone for their trust and support! We continue to work and fulfill our obligations. We have never had so many orders before. We're having a hard time coping. The queue is long, but thanks to the support and help of friends and colleagues, we are resolutely reducing it.
Dear colleagues! We have been living in war conditions for two months. Some areas of production are lost. Nevertheless, we have restored the production of propellers and spare parts. And we even send them to other countries of the world. We should not be hanging on the neck of other countries. If there is a need, please contact us, we will be grateful.
We continue to work and send products to customers in Australia, France, USA, Finland.
for today I have in stock:
1) 2-blade propeller with a diameter of 2000 mm (78,7"), pulling right, saber-shaped, hub 101.6 mm - for pulling Rotax-912-914,
2) 2-blade pulling left with a diameter of 1700 mm (66.9"), straight blades, hub 75 mm - for pulling rotax-582/2,58,
3) 3-blade 1750 mm (68.9"), pulling right with hub 75 mm, truncated saber - for Rotax-912,
4) 3-blade pushing left 1750 mm (68.9"), truncated saber - for pushing Rotax-912,
5) wooden 1400 mm (55,1") left pulling on Sauer S2100,
6) wooden 72*44 right rotation for Continental 100 hp.
Onnekas vastaanottaja kaukaisesta maasta:
Kiitos suomalaisille lentäjille jatkuvasta kiinnostuksesta tuotteitamme kohtaan!
Sen jälkeen meillä on uusi Black Wings -potkuri Continental- ja Lycoming-moottoreille aina 160 hv:n tehoon asti.