Ilmailufoorumi
Huolto ja vikafoorumi => Huolto ja vikafoorumiin => Rotorway International => Aiheen aloitti: Kepatius - heinäkuu 25, 2007, 14:32:10
Moottorin kampiakselin päässä oleva hammasratas on alumiinia ja siitä lohkeaa hyvin helposti paloja pois
Tehdas antanut siitä tarkistus bulletiinin,mutta edelleen sillä on jakso 250h
Kokemus kahdesta eri yksilöstä joissa kummassakin hampaat on lohennut alle kahdensadantunnin(140h/95h)
Liikenteenturvallisuusvirasto lähettää oheisena tiedoksi ja mahdollisia toimenpiteitä varten harrasterakenteisia Rotorway
Executive-helikoptereita koskevan, englantilaiseenlentokelpoisuusmääräykseen perustuvan suomalaisen määräyksen. Se on myös luettavissa osoitteessa http://www.trafi.fi/ilmailu/ilma-aluksen_lentokelpoisuus_ja_luvat/lentokelpoisuusmaaraykset (http://www.trafi.fi/ilmailu/ilma-aluksen_lentokelpoisuus_ja_luvat/lentokelpoisuusmaaraykset)
Tai tästä alhaalta...