Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Experimental => Moottorit => Aiheen aloitti: Seppo Koivisto - toukokuu 09, 2013, 10:43:35
BMW:n bokseria näkyi vain tässä ilman epäpuhtauksien mittaamiseen käytetyssä Schmidtler Trikessä. http://www.takeoff-ul.de/ (http://www.takeoff-ul.de/)
EcoFly tai FlyEco, Smartin moottoria saa 80 hevosvoimaisena dieselinä tai 100 hv:n bensana. http://www.flyeco.net/ (http://www.flyeco.net/) http://www.ecofly.de/ (http://www.ecofly.de/)
ICP:n 115 hevosvoimainen M09-moottori. Perustuu ilmeisesti Moto Morinin moottoriin. http://www.icp.it/ (http://www.icp.it/)
Jabirun 6-sylinterinen.
UL-Power. Ilmanohjauslevyt tulevat moottorin mukana. Öljyn imuputki, pitkät ruuvit rajoittajana eivät oikein vakuuttaneet. Moottoria saa myös puhallinjäähdytettynä helikoptereihin, tälläinen oli ainakin yhdessä gyrossa. http://www.ulpower.com/ (http://www.ulpower.com/)
MW Fly on siisti paketti, tälläinen oli IRI:n helikopterin moottorivaihtoehtona. http://www.mwfly.it/index_file/homemwfy.htm (http://www.mwfly.it/index_file/homemwfy.htm)
D-Motor lättäpäämoottoria saa 6-sylinterisenä, 130 hv, 78,5 kg. http://www.d-motor.eu/nl/home-1.htm (http://www.d-motor.eu/nl/home-1.htm)