Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Experimental => Moottorit => Aiheen aloitti: Seppo Koivisto - huhtikuu 21, 2013, 23:46:31
Shell V-Power Nitro+, mutta vasta mainostekstiä nettisivulla.
http://www.shell.fi/v-power-nitro-plus-engine-room.html (http://www.shell.fi/v-power-nitro-plus-engine-room.html)
Onko tietoa oliskos peräti viinavapaata tavaraa, en ainakaan ihan heti löytänyt mainintaa asiasta?
Lainaus käyttäjältä: Toma - huhtikuu 22, 2013, 13:57:14
Onko tietoa oliskos peräti viinavapaata tavaraa, en ainakaan ihan heti löytänyt mainintaa asiasta?
Brittiläisen MB-foorumin mukaan Shelliltä olisi kerrottu etanolipitoisuudeksi 5%
http://www.mbclub.co.uk/forums/1696602-post14.html
Mistään mitään tietämättä ja vailla omakohtaista kokemusta, tällainen keskustelu pisti silmään: http://lennokit.net/showthread.php?t=56203 (http://lennokit.net/showthread.php?t=56203)
Lainaa...Kokeilin uutta Shellin V-power Nitro+ bensaa, ja kokeilu jäi yhteen kertaan. Lyhyen ensilennon jälkeen tankkia tyhjentäessäni, ei bensa tullut normaalisti ulos. Kävi ilmi, että Tygon-letkut olivat tankin sisällä turvonneet ja irtoamassa tai irronneet.
Tuotetiedot näyttävät olevan täysin samat kuin Nesteen 98E5:n.
http://s05.static-shell.com/content/dam/shell-new/local/country/fin/downloads/pdf/vpower-nitro-tuotetieto.pdf (http://s05.static-shell.com/content/dam/shell-new/local/country/fin/downloads/pdf/vpower-nitro-tuotetieto.pdf)
Lainaus käyttäjältä: jkettu - toukokuu 09, 2013, 05:39:13
Mistään mitään tietämättä ja vailla omakohtaista kokemusta, tällainen keskustelu pisti silmään: http://lennokit.net/showthread.php?t=56203 (http://lennokit.net/showthread.php?t=56203)
Lainaa...Kokeilin uutta Shellin V-power Nitro+ bensaa, ja kokeilu jäi yhteen kertaan. Lyhyen ensilennon jälkeen tankkia tyhjentäessäni, ei bensa tullut normaalisti ulos. Kävi ilmi, että Tygon-letkut olivat tankin sisällä turvonneet ja irtoamassa tai irronneet.
Näissä lennokeissa on käytettävä pienkonebensaa, polttoainejärjestelmä ei ole suunniteltu kestämään pumppubensaa. Metanolimottorille suunnitellut lennokkien polttoainejärjestelmät eivät myöskään kestä ollenkaan mitään pumppubensalaatuja.
Terveisin Pekka K
RC portukka pitäisi käyttää tätä Tygon laatua: http://www.processsystems.saint-gobain.com/product_detail.aspx?id=251410 (http://www.processsystems.saint-gobain.com/product_detail.aspx?id=251410)