Ilmailufoorumi
Huolto ja vikafoorumi => Huolto ja vikafoorumiin => Yleistä => Aiheen aloitti: Toma - toukokuu 21, 2007, 14:39:24
Tämä taitaa olla tuttu juttu Rotaxista...
Lainaus käyttäjältä: Toma - toukokuu 21, 2007, 14:39:24
Tämä taitaa olla tuttu juttu Rotaxista...
Kyllä on. Hidastavana materiaalina käytetään nippusideindeksiä
kasvattavaa materiaalia, jolla kaasari "kiristetään & tuetaan"
yläosastaan imusarjaan jo siinä ennestäänkin olevan jousen
lisäksi. Tuossa kumissa on muuten tärkeää oikea kiristysvoima
klemmarin osaltakin.
Omaan rotaxiini on onneksi nuokin kumit vaihdettu uusiin TBO
kasvatushuollon yhteydessä.
Pitääköhän nämä mitä lupaavat...?
http://www.geocities.com/chinooktips/ROTAX.html
Tarkistettava puristus
On havaittu matalia puristuksia jonka on aiheuttanut ennen aikojaan kuluvat pakoventtiilit, katsokaa liitteet
SB0801.pdf: revisio 1
SB0801R2.pdf: revisio 2
Moottorisarjanumerot jotka ovat tämän bulletiinin alla ovat: #100440 ja eteenpäin
Kaikki Bulletiinit näyttävät löytyvän täältä: http://www.hks-power.co.jp/hks_aviation/service%20bulletin.htm