Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Ultrakevyet => Aiheen aloitti: Nils Rostedt - kesäkuu 25, 2015, 16:01:57
Määräyksen taustalla on onnettomuus, jossa toinen laskusiiveke meni itsestään sisään lähestymisessä. Laskusiivekkeen "aktuaattoritappi" ei ollut kunnolla paikallaan. CAA vaatii että ko. kohta tarkastetaan seuraavan 25 lentotunnin aikana.
Laitoin tänne tiedoksi, kun konetyyppi on meilläkin suhteellisen yleinen.
Linkki: http://www.caa.co.uk/docs/33/MPD2015001.pdf (http://www.caa.co.uk/docs/33/MPD2015001.pdf)
Hyvä huomio. Silti eniten jokaisen Eurostarin omistajan pitää eniten seurata tehtaan omia bulletineja. http://www.evektoraircraft.com/en/sales-and-support#bulletins. Mallit poikkeaa eri vuosina ja sarjanumeroissa jonkin verran yksittäisissä komponenteista toisistaan. Itse asiassa paljonkin. Joten tämä tehtaan oma lista pitäisi olla ajantasaisin,