Ilmailufoorumi
Ilmailufoorumi => Off-Topic – Huumoria löysäpipoisille => Aiheen aloitti: Toma - helmikuu 07, 2010, 12:32:06
Aika mielenkiintoinen projekti isällä ja pojalla menossa, meinaavat pysyä ilmassa yli 65päivää putkeen Cessna 172:lla :eiii:
Tankkaus suoritetaan lentämälllä samaa nopeutta ajavan tankkiauton päällä, vetämällä letku ovesta sisään ja täyttämällä tästä "mahatankki". Öljynvaihdotkin suoritetaan ns "on-the-fly"
65 päivää on jo 1560h joten tälleen saadaan nopsaan ainakin moottorin tunnit täyteen ja saapahan poika hieman kartutettua 50h lentokokemusta, faijalla taisi olla hieman enemmän tiimaa taskanaan.
http://65days.wordpress.com/the-gist/history/ (http://65days.wordpress.com/the-gist/history/)
Lainaus käyttäjältä: Toma - helmikuu 07, 2010, 12:32:06
65 päivää on jo 1560h joten tälleen saadaan nopsaan ainakin moottorin tunnit täyteen ja saapahan poika hieman kartutettua 50h lentokokemusta, faijalla taisi olla hieman enemmän tiimaa taskanaan.
:police:
Taitaapi polliisi viedä potkurin ennen tuota yritystä. Vakuutuksenantaja
nappaa idean takia vakuutukset poies, paikallinen ilmailuhallinto maadottaa
koneen, ku ei tuu 50, 150 jne huoltojen kanssa mitään mekaanikon
kiitäessä paloauton tikkailla koneen vieressä tulppia vaihtaen käyvästä
koneesta....
Tulppien vaihdot hoidetaan kaappaamalla lentomekaanikko tankkiauton katolta kyytiin, kerätään hieman korkeutta ja eiku pannu kupee. sitten vaan kuvan mukaisesti tulpat vaihtoon...