Saabin osa 710

Aloittaja Ansis, helmikuu 01, 2006, 21:46:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ansis

Toiselta foorumilta bongattua henkilöltä, joka ei ymmärrä mitään moottorisahan ilmanpuhdistimesta eikä mopon sytytysjärjestelmästä :-) . Muusta ole niin väliä, en minäkään tiedä.

En viitsinyt tarkentaa rekisteritietoja akelta, mutta ilmeisesti myös mittatikku on tapahtumassa murtunut joten kannattaisi laittaa vaaratilanneraportti pölhölään 48 tunnin kuluessa. Eihän sitä tiedä vaikka se pääsisi öljypumppuun...

Uudemmissa korkin katoaminen aiheuttaa myös CE valon syttymisen, kuten myös bensatankin korkin löysälle jättäminen, Lisää tietoa: www.saabclub.fi
My mind is willing, but purse is weak.

Jouni Laukkanen

Suattaabi olla ammattilaispuolen juttuja... viranomaisilla varmasti jo tieto asiasta.

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Jouni Laukkanen - helmikuu 02, 2006, 00:37:52
Suattaabi olla ammattilaispuolen juttuja... viranomaisilla varmasti jo tieto asiasta.
voron-omaisilla  ...... omaisillakos   anteeksi putosin  :huh:
Tuokaa vettä mä hukun  :thumbsup:

Petri Ahonen

onks tämä joku sisäpiirijuttu, mä en ainakaan saa tähän mitään päätä en häntää :huh: :huh: :huh:


Petri Ahonen

No voe tokkiisa niihä tuos häntää näkys... ;D ;D ;D

Jouni Laukkanen

Äh, kunhan nyt reittikoneesta oli jäänyt pois tai tippunut vasemman moottorin öljysäiliön korkki. Oli öljyt lähteneet kävelemään.

Markku Hiedanpää

Älkää nyt vaan lopettako lääkitystä, kyllä se valkotakkinen täti tulee ja auttaa ;-)

Jaska

Lainaus käyttäjältä: Markku Hiedanpää - helmikuu 02, 2006, 22:17:00
Älkää nyt vaan lopettako lääkitystä, kyllä se valkotakkinen täti tulee ja auttaa ;-)

piikittääkös hänkin  ;D

Ihan pudonneille, kuten tuo öljyn täyttöaukon korkkikin, kerrottakoon.

Tuo osa 710 on Jounin lukema teksti,  täyttökorkin ollessa ylösalaisin.

Siis korkissa luki OIL, eikä suinkaan mikään osanummero. :o

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod