Myydään Colibri OH-XJM

Aloittaja Mikko M, huhtikuu 15, 2024, 22:00:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mikko M

Kuolinpesän puolesta myyn isäni rakentaman Colibrin. Kone on saatettu miltei lentokuntoon, katsastuksessa ilmennyt moottorin toiminnassa huomautettavaa.

Tämä on nyt tässä vaiheessa "heads up", että tällaista on tarjolla, siinä kunnossa kuin kone on, varusteineen.
Sitä on rakennettu Iisakin kirkon kaltaisesti vuosia, mutta sekään ei riittänyt - rakentajan lento loppui ennen.

Koneesta on kokolailla paljon dokumentaatiota, ja varmasti löytyy nuo katsastustiedotkin esim whatsup kuvin lähetettäväksi. Mikäli olet kiinnostunut miltei valmiista projektista, ole yhteyksissä ja kerro mitä lisätietoja haluat. Koneen pääsee tottakai näkemäänkin, mutta asia on sovittava tarkasti, jotta pääsen itse Naantalista Hallin kentälle.

Hinnaksi olen ajatellut 3000e, noudettuna Hallista, Jämsästä. Tästä tietenkin olen valmis keskustelemaan yksityisesti lisää, teillä on varmasti enemmän tietoa aiheesta kuin minulla...

Yhteyksiä voi ottaa meilitse oskarin oksa yhteen, ättän jälkeen tuttu geemailin loppu.
Puhelimitse minut saa myös kiinni nolla neljä neljä alulla ja loppuun 299 kolme yksi kahdeksan yksi.
Nämä nyt näin kryptisesti, kun ylläpitäjätkin varoittelevat foorumin olevan bottien suosikki :?:

tjh

OK.

Kiinnostaa

Kävisin kattomas.
Soittelen heti aamusta.

Martti Mattila

Toivottavasti noin suuritöinen projekti pääsee jatkoille osaaviin käsiin. Tulin Juhani Mäkisen kanssa tutuksi tehtyäni potkurin tuohon koneeseen. Siitä pienennettiin nousuakin myöhemmin. Jos potkuri on ongelma ja pitää vaihtaa, ostan omatekemäni takaisin 150 E. Potkurilaipassa on amerikkalainen neljän tuuman jako, ei 100 milliä.
Surullinen viesti, osanottoni omaisille.
Martti

Mikko M

Kiinnostusta ja tietoa koneesta on virrannut kivasti. Menen todennäköisimmin Halliin näyttämään konetta viikonloppuna 27-28.4. kiinnostunee/ille.

Sen verran tietoa, ettei potkurissa mitään vikaa pitäisi olla. Katsastuksen haasteet olivat kaasarissa, mikä projektin valvojan mukaan on vähäinen.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod