Videokuvaus

Aloittaja Martti Mattila, joulukuu 28, 2021, 04:15:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Martti Mattila

Olen kuullut teorian jonka mukaan taiteilijat tekevät taidetta saavuttaakseen kuolemattomuuden, ehkä niin. Minä ainakin haluaisin tehdä videoita aiheesta "Ilmailuharrasteita ilman edellytyksiä" ja näin saavuttaa kuolemattomuuden. Itellä aikaa kuluu aivan liikaa Y tube videoita katsellessa ja sitä on kuulemma liikkeellä. Tietysti osasyy on hyvä englankielen taito, sisällön seuraaminen on vaivatonta. Hieman vaikeampaa on seurata venäjänkielisiä videoita kun en tiedä kuin muutaman sanan. Dvigatil=moottori, masla=voitelu, safka=polttoaine, katuska= puola, millimetra=millimetri, kilogram= kilogramma=kilo, truba=putki. Njet haraso=ei hyvä. Muutenkin boikotoin nykyisin venäläisiä videoita. 
Olen useampaan kertaan päättänyt ostaa action kameran tai jonkun muun videokameran voidakseni tuottaa materiaalia, ostoaikeet ovat aina kilpistyneet nuukuuteen, Goprot maksavat keskimäärin yli neljäsataa Euroa, se on liikaa kun rahaa pitää varata transponderiin tai Dyna Wibe potkurin tasapainoitus vehkeeseen, molemmat olisivat hyviä omistaa.
Kysymys kuuluu, tekeekö jollain viidenkympin Ricoh tai Denver kameralla katsomiskelpoista materiaalia. Lennolla mukana olisi myös hyvä pitää tallennusta mutta se ei nyt ole se ykkösjuttu, vaan siirtyminen kuolemattomuuteen Y tuben avulla. Videoiden editointi tulee myös olemaan vaikeaa syystä että olen It invalidi hyvästä kielitaidosta huolimatta.
Kertokaa pitääkö se olla Gopro vai onko olemassa halvempi vaihtoehto.
Turvallista Uutta Vuotta t: Martti

Perttirin

Eiös nykyisissä kännyköissä ole ainakin mainosten mukaan parhaimpana ominaisuutena kamera, ja kamerassa videokuvaus.
Editointikin onnistuu kohtuuhelposti.
Gopro on varmaan hyvä, mutta niitä kypäräkameran päänpyörittelyfilmejä on jo tarpeeksi.

Martti Mattila

Nykyinen kännykkäni, tosi kätevä lappuhaalarien rintataskussa. Tästä on vaikea siirtyä mihinkään klähmimällä operoitavaan levyyn vaikka niitä lapset kantavat joululahjaksi.

Reijo Österberg

Mielestäni yllättävän hyvää videota tulee Kiinalaisilla SJcam ja Eken kameroilla, joiden hinta reilusti alle 100 € rahteineen ja veroineen. Youtubessa hakusanalla "OH-U641" löytyy kuvaamiani videoita, joita ei ole editoitu mitenkään. Kamera kiinteästi ohjaamon ulkopuolella, kiinnitys ei paras mahdollinen, näkyy värinänä.
-Reijo Österberg-

Martti Mattila

Kiitos vastauksista, kävin peukuttamassa ja tilaamassa Reijon videot Y tubessa.
Martti

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod