Merkittävä ohjaustyö Baton Rougessa

Aloittaja Jouni Laukkanen, lokakuu 31, 2005, 09:13:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouni Laukkanen

Amerikkalaiset lajitoverimme osaavat. Yhdeltä koneenomistajalta loppui soppa ja seurasi pakkolasku. Koska Cessna Kakssatakymppi on iso kone, ei sitä tietenkään voi viedä pois pakkolaskupaikalta autolla, vaan... no, katsokaa itse videot.

Markku Koivurova

Vaikka minä miten katson tuota, en keksi miksi kone karkaa käsistä. Jos kyseessä olis kannustelineellä varustettu kone, ymmärtäisin tämän mutta että nokkatelineellä. Aivan kuin kuski painaisi vasemman jarrun pohjaan.

Markku

masal

Kaippa se hieman kampesi kun siipi osui siihen paloautoon... Kyllä ne kaikkialle noita autoja parkkeeraa, ihan tuohon kiitotien viereenkin  ;D
Markku Salminen

Jouni Laukkanen

Ennen sitä paloautoa se vielä osuu sen kuormurin peiliin. Noh... kun on meno päällä, niin ei sitä ehdi kattelemaan.

Markku Koivurova

No p...hana, pitäiskö käydä optikolla.


Karoliina

Tyhmä webbisivu, yritin katsoa Ubuntulla ja sanoi että tarvitaan Windows XP, 2000, tai 98, vaikka
Linux oikeasti pystyy näyttämään kaikki windows-videot ok...

Petri Ahonen

Lainaus käyttäjältä: Jouni Laukkanen - lokakuu 31, 2005, 12:00:46
Ennen sitä paloautoa se vielä osuu sen kuormurin peiliin. Noh... kun on meno päällä, niin ei sitä ehdi kattelemaan.

Jotenkin mua huolestutti jo siinä vaiheessa kun kone ei edes liikkunut. Huomasitte varmaan muutkin ne kaikki sikinsokin menevät sähkökaapelit.

Lauri Lounasheimo

Lainaus käyttäjältä: Karoliina Salminen - lokakuu 31, 2005, 13:11:49

Tyhmä webbisivu, yritin katsoa Ubuntulla ja sanoi että tarvitaan Windows XP, 2000, tai 98, vaikka
Linux oikeasti pystyy näyttämään kaikki windows-videot ok...


Pystyy varmasti, mutta tuo webbisivu ei edes lähetä dataa, koska sun selaimes vastaa olevansa joku muu kuin IE.

Tämä on osa sitä Mikkisoftin maailmanvalloitusprojektia: kerrotaan webbisivujen tekijöille, että on parasta kysyä heti kättelyssä selaimelta, mikä se on. Ja jos se ei ole IE, niin "ei se kuitenkaan osaa näyttää" näitä (ms:n epästandardille) IE-selaimelle vänkyröityjä videoita.

Monille selaimille voi kertoa, minkä nimisiä ne sanovat olevansa, esim. "IE6"

/Lare

Tuomas Kuosmanen

Tämä menee sitten nördesäätöpuolelle, joten jos näitte äskeisen videon jo, hypätkää loppuviestin yli :-)

Pienen salapoliisityön jälkeen se itse videon url on tämä:

mms://a84.m.akastream.net/7/84/5676/v001/worldnowwafb.download.akamai.com/5676/WAFB_20051027140619.wmv

Linuxilla MPlayer nielee tuon kätevästi, ja jos/kun verkko tökkii, sen saa omalle koneelle imuroitua komennolla "mplayer -dumpstream -dumpfile should-have-planned-better.wmv mms://a84.m.akastream.net/7/84/5676/v001/worldnowwafb.download.akamai.com/5676/WAFB_20051027140619.wmv"

//Tuomas

Karoliina

Off-topic jatkuu
Kiitos direct-linkistä! Jostain syystä se linkki muuten toimi kotona Suse-koneessa (Suse 9.3 Professional). Ubuntussa valitti että selain ei ole IE ja
että Windows media player puuttuu. Hassua...

No me katsottiin tuo sitten eilen illalla. Voi Cessna-parkaa.


Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod