medical

Aloittaja mikko lohi, marraskuu 18, 2016, 14:44:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko lohi

Moi
Osaako kukaan kertoa ,mistä muodostuu trafin perimä 120e medicaalista?" Reilua" kylläkin että "trafin laskutusongelmista ei koidu teille ylimääräisiä kuluja",vaikka laskutus oli n.vuoden myöhässä.

mikko

SamiM

Kuulemma järjestelmän ylläpidosta (atk-ohjelmistot), koulutuksesta, jne + jne.. Kuulin myös että jos kaikki kulut laitettaisiin suoraan lupakirjan ja medicalin hintaan, se  olisi moninkerroin kalliimpi kuin nyt.. 
Sitähän vaan ihmettelen (edelleen) että miten ihmeessä sitä on ennen atk-aikaa selvitty. Olisi luullut että erilaiset ohjelmistot helpottavat ja nopeuttavat itse asiaa sekä tekevät tuotteesta kuluttajalle edullisemman.. :2funny: 

Lauri

Nyt ottakaa selää medikkaaleistanne. PPL lupakirjan omistajat ei voi lentää LAPL medikaalilla vaan pitää olla LAPL lupakirja. PPL lupakirja ei toimi LAPL medikaalin kanssa/tai toisinpäin. Lupakirjan on vastattava medikaalia. Ultralentäjät (osa) lentää LAPL medikaalilla.  Onko se oikein????
Lauri

Mikhou

Yksiselitteisesti Trafin sivuilta;

http://www.trafi.fi/ilmailu/ilmailulaaketiede/kelpoisuustodistusten_luokat




Yksityislentäjät (PPL, BPL, SPL) – luokka kaksi


Yksityislentäjien lääketieteelliset kelpoisuusvaatimukset määräytyvät EASA Part MED -määräysten mukaan. Yksityislentäjän lupakirjan hakijalla tai haltijalla on oltava voimassa oleva luokan yksi tai kaksi lääketieteellinen kelpoisuustodistus.







LainaaHarrastelentäjät (LAPL(A,H,S,B), UPL, APL) – luokka LAPL

LainaaHarrastelentäjien lääketieteelliset kelpoisuusvaatimukset määräytyvät EASA Part MED-määräysten mukaan. Harrastelentäjän lupakirjan hakijalla tai haltijalla on oltava voimassa oleva luokan LAPL, luokan 2 tai luokan 1 lääketieteellinen kelpoisuustodistus.

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod