Alodine 1001, mistä saisi?

Aloittaja JiiTee, toukokuu 25, 2016, 22:20:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JiiTee

Minun on nyt pakko kääntyä teidän puoleen jos teiltä löytyisi apua ongelmaani. Olen autoharrastaja joka on pienessä pulassa.. Autojeni alumiiniosia on aikaisemmin käsitelty Alodinella mutta kun suhdanteet muuttuvat niin entinen polku on loppuun saakka kuljettu enkä enää sitä kautta saa osiin Alodine-käsittelyä. Tilasin 2kk sitten Saksasta Aircraft Spruce Europe:lta Alodinea ja sitä 2kk luvattiin toimittaa mutta maanataina tuli rahat takaisin ja kertoivat etteivät pysty sitä toimittamaan. Saisin sitä kyllä tilattua, Englannista tai jenkeistä, mutta en näe oikein järkeväksi sitä että esim. jenkeissä pieni pullo Alodinea maksaa $25 mutta sen lähetyskulut tänne ovat $350. Juu, tiedän, se on vaarallista ja siksi sen lähetyskulut ovat taivaissa. Joten kysymys kuuluukin: Saako Suomesta mistään Alodinea, jos saa niin mistä? Tai löytyykö Suomesta firmaa tms. joka pystyisi käsittelemään alumiiniosia Alodinella? Väritön eloksointi on sitten muuten pois suljettu asia, koska osat alumiinivalua ja muuttuvat värittömässä eloksoinnissa ryssän harmaaksi, nimimerkki "kokemusta on". Olisin onnellinen jos joku osaisi auttaa, sillä minulla on mennyt nyt 2kk hukkaan koska olen odottanut Alodinea Saksasta ja kesä on kauneimmillaan ja auto pitäisi saada ajoon.. Kiitoksia etukäteen!

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod