Rotax 912 sytkä boxi

Aloittaja MEM, helmikuu 03, 2015, 10:16:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MEM

Moro, pyöriikö kellään nurkissa ylimääräistä toimintakuntoista Rotax 912 ul moottorin sytytysyksikköä?. Boxin kyljessä on osano: 965358.
Ostaisin tarpeeseen hyvään hintaan. T: Mikko (0405404642).

juhan

Ei taida löytyä, kun ovat kulutustavaraa ja kohtuuttoman kalliitakin vielä. Ei taida olla kuin ne pari paikkaa, josta niitä saa. 

EHa

Kysy  AeroTecnolta/Pertti Lehtinen.  
Minulla paukahti viime kesänä molemmat ja hän sai hommattua jostain uudet melko ystävälliseen hintaan  
eli paljon alle sen mitä ne olisivat maksaneet  "normipaikoista"  tilattuna.

Eero

Kari Talvio

Tuo Aerotecno ja Lehtisen Pertti on kyllä se "normipaikka" mistä tilataan. Sieltähän se kannattaa tilatakin. Silloin on mm. takuu voimissaan ja tulee varmastikin oikea osa. 
Onkos 912UL (80hp) ja 912ULS (100hp) varmasti sama boxi? Senkin tiedon saa samantien Pertiltä. Itse ainakin varmistaisin.
Kari Talvio, Tampere

MEM

Lehtisen Pertti on kyllä tuttu kaveri. Nyt lähinnä kyselenkin käytetyn tavaran perään. Noi boxit on tosiaan mielenkiintoisen hintaisia matolaatikoita, tonnin kappale, ei paljo naurata.
Rotaxilla oli ainakin vielä hetki sitten joku tarjous, tonnilla kaks, Pertti lupas kysellä vieläkö irtoo. Ne on ilmeisesti sitä uusinta mallia mihin on integroitu soft start moduli jo valmiiksi. Eli tommoset olis pakko vaihtaakin molemmat samalla kertaa, siksi kai kampanja hinta. Vaatis kyllä mun vanhaan moottoriin sovittamiseksi hiukan johto ja liitintöitä.
T: Mikko

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod