50/100-tunnin huoltolistoja?

Aloittaja Matti Kuosmanen, toukokuu 16, 2014, 12:21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Matti Kuosmanen

Onko kenelläkään jonkun putkirakenteisen ja kangaspäällysteisen koneen 50/100-tunnin rungon ja moottorin hyviä huoltolistoja tarjolla vaikkapa word-muodossa? Plussaa olisi, jos moottori olisi jokun Lycomingin kaasutinversio.

Pitäisi rakentaa Austeriini hyvät huoltolista ja aina on mukavampi aloittaa jostain valmiista. Tehtaan listoja en ole saanut käsiini.
--matti
Matti Kuosmanen

Toma

Jos englanti on hallussa niin täältä voisi löytyä hyvät pohjat en tiedä onko luotettava toimittaja mutta ei tuo hintakaan nyt ole niin päätähuimaava että ei uskaltaisi kokeilla

http://www.flight-manuals-on-cd.com/Auster.html

Onhan se tietenkin helpompaa jos olisi suomeksi jo valmiina

Tästä voit katsoa hieman esimerkkiä

http://www.portalfour.net/OH-XKD/Huolto/Huolto.pdf
Terveisin
Tom Arppe

Ilkka R

Terve  Siis sulla ei oo Austerin huoltolistoja. Hmn mulla pitäs olla J5P Austerin ja tietty oman 6A_:n listat jos tarviit. Pitänee vaan kaivaa noi esille.

Matti Kuosmanen

Kyllä minulla on nuo kaikki Austerin manuaalit ja niistä saa suurella vaivalla kasattua jonkinlaiset huoltolistat. Mitään Trafin haluamia listoja siellä ei ole ;)

XKD:n huoltolistoja olen katsellut, ne ovat yhtä hyvin tehty kuten konekin, eli viimeisen päälle hienot. Ikävä kyllä ne ovat vaan PDF:nä, joita en viitsisi lähteä purkamaan. Sen vuoksi kaipailin ihan perinteisiä Cubin tai vastaavan huoltolistoja. Minulla oli aikanaan Super Cubin listat käytössä, mutta olen kadottanut ne vuosien saatossa.

Jos Ilkka saat laitettua Austerisi huoltolistat jollain tavalla sähköisenä, niin ne ovat jo oikeaan suuntaan. Sinne pitää vaihtaa vaan Cirruksen tilalle O-320 huollettavaksi.
--matti
Matti Kuosmanen

Toma

pdf:än saa tallennettua kyllä word formaattiin helposti nykyään.
ohessa Teron tekemä OH-XKD ohje wordina. Se on tosiaan hieno pohja huoltolistalle.
Terveisin
Tom Arppe

Matti Kuosmanen

Ahaa, tämä muuttaa asian. Tästä on hyvä alkaa, suuret kiitokset!
--matti
Matti Kuosmanen

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod