Ilmailufoorumi
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Etusivu
Foorumi
Galleria
Tarinoita
Tarina ultrakevytaikakauden alkutaipaleilta
Ilmailuviikonloppu vailla vertaa
Hankala siirtolento
Kevyesti meren yli ruotsiin
Ohjeita
Kellukekoolla on merkitystä
Kellukeasennusvaatimukset
Suksiasennus ultrakeveissä ja harrasterakenteisissa lentokoneiss
Tunnusohje
Palveluita
lentopaikat.fi
Tuulikartta
Ilmailukartta
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Ilmailufoorumi
»
Forum
»
Ilmailufoorumi
»
Pyöriväsiipiset
(Valvojat:
Toma
,
jkarjanl
) »
e-volo
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Kirjoittaja
Aihe: e-volo (Luettu 8502 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Trike
Jäsen
Viestejä: 14
TrIKeToni
e-volo
«
:
Marraskuu 26, 2013, 18:57:20 »
Hep Hei!
Linkissä 18 roottorinen kopukka, miten on autorotaation laita ?
-Toni
Kirjattu
jkettu
Aktiivijäsen
Viestejä: 99
Vs: e-volo
«
Vastaus #1 :
Marraskuu 26, 2013, 20:04:58 »
Lainaus
miten on autorotaation laita
Voisinpa veikata ettei yhtään mitenkään, rakettilaskuvarjoiluksi mennee.
Toisaalta, sähkömoottori lienee käyntivarmin voimalaite mitä ihminen on koskaan keksinyt.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Ilmailufoorumi
»
Forum
»
Ilmailufoorumi
»
Pyöriväsiipiset
(Valvojat:
Toma
,
jkarjanl
) »
e-volo
Powered by
EzPortal
Tämä sivusto käyttää evästeitä (cookies), jonka lisäksi sivusto saattaa sisältää kolmansien osapuolien evästeitä. Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyt näitten evästeiden käytön
OK