Tietoja jigeistä?

Aloittaja Virpi, lokakuu 07, 2002, 21:55:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Virpi

Ilmailuliiton Experimental- ja ultrakevyttoimikunnan (EUT) viime kokouksessa saatiin järkyttävä älynväläys ruveta kokoamaan tietoa kaikista Suomenniemellä sijaitsevista lentokoneen kokoonpanotyössä tarvittavista työkaluista eli jigeistä ja muoteista.

Ensisijaisesti on tarkoituksena saada kohtuullinen tietopankki tavaroista, joita ei kaikkien tarvitsisi tehdä alusta alkaen itse. Monelle rakentamista / korjausta miettivälle tulee käytännön ongelmaksi juuri näiden jigien tekeminen. Tiedossa on, että näitä jigejä ja muotteja lojuu siellä täällä ja osaa ollaan viemässä kaatopaikalle, ihan turhaan, sillä käyttöä niille saattaisi löytyä

Jos oikein onnistaa, voidaan yrittää hankkia näille "romuille" säällisiä säilytyspaikkoja, joissa ne eivät ainakaan tuhoutuisi.

Eli nyt kaivattaisiin jigeistä seuraavia tietoja: - Minkä konetyypin ja minkä osan kokoonpanoon tarkoitettu jigi tai muotti - Kuka omistaa - Missä sijaitsee - Onko lainattavissa/vuokratavissa

Vastauksia otetaan mieluiten sähköpostitse vastaan H24.

Apuunne tässä asiassa luottaen ja EUT:ltä toimeksi saanena,

Jouni Laukkanen 050-5757800 gsm 03-2865173 työ [email protected]                    
_______________________

be reasonable, do it my way

tilkku

Terve!
Minulla lojuu autotallin nurkassa U-2 Superwingin jigi ja valmiit siipikaaret sekä siipisalot. Olen meinannut hävittää ne, mutta jos joku on kiinnostunut luovun niistä nimellisellä hinnalla. Piirustuksetkin löytyy.
Eksperimentalpäivillä 22.2.2003 J-kylässä voisi neuvotella.
E-mail: [email protected]
Päivä senkun pitenee!!

jereku

Moi !


Mulla on Zenairin CH 701 jigit.


Jere Kuusinen
Peltomiehenkatu 3
28120 PORI
[email protected]

Cubbi-ukko

Minulta löytyy:
-melko paljon Pik-3c Kajavan jigejä siipikaaria varten, joitakin pienempiä salkojigeja yms.
-Ka-6E:n jigit, myös rungon kasausjigi
-Mitchell U-2 -jigit
-Kajavan piirustukset paperilla, mikrofilmillä ja CD:llä.

Mikko Jaakkola
Oulu
0500-142972


Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod