oman nimen vaihto ei tunnu onnistuvan..

Aloittaja Tuomas Kuosmanen, elokuu 12, 2005, 14:46:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuomas Kuosmanen

moro!

Vanhassa foorumissa mulla muistaakseni oli profiilissani oma nimi ja näyttäisi resetoituneen, mutta vaikka profiilin asetuksissa onkin kenttä ko. tiedolle, sitä ei näytä olevan mahdollista muuttaa. Kirjoitan siihen oman nimeni, laitan alareunaan salasanan ja klikkaan "muuta profiilia" -lomakkeen nappia mutta mitään ei tapahdu. Nimi-kentän teksti vain muuttuu punaiseksi mutta itse profiilin asetus ei vaihdu..

//Tuomas

Toma

#1
Heippa,

Kokeilin yhdellä minun testitunnuksilla ja se kyllä toimii....
Eli kun klikkaat profiili nappia valitse sen jälkeen perusasetukset vasemmasta menusta. Kirjoita haluamasi nimi ja muista antaa
nykyinen salasanasi
  viimeiseen laatikkoon ja paina muuta profiilia.

Kerro jos ei vieläkään toimi....
Terveisin
Tom Arppe

Tuomas Kuosmanen

Joo, ongelma on siinä ettei se hyväksy välilyöntejä. Eli pistin pötköön, johan toimi. Mutta tuo ei ole ihan optimaalista kyllä :)

//T

Toma

Sinulla on kaksi tiliä samaan aikaan samalla tunnarilla joka aiheutta tuon ongelman.
Pistän sinulle viestiä postilla miten homma saadaan toimimaan
Terveisin
Tom Arppe

Tuomas Kuosmanen

Lainaus käyttäjältä: Tom Arppe - elokuu 12, 2005, 22:16:07
Sinulla on kaksi tiliä samaan aikaan samalla tunnarilla joka aiheutta tuon ongelman.
Pistän sinulle viestiä postilla miten homma saadaan toimimaan

Katos perhana, siitä se sitten oli kiinni. Mä taisin sitten vaihtaa tunnuksen nimekseni, ja sitten unohdin deletoida toisen. D'oh.

Mutta hyvä homma että selvisi. Nää foorumisoftat vois kieltämättä olla hiukan monisanaisempia virheraportoinnissaan ;)

//Tuomas

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod