Laskeutumismaksu

Aloittaja Pekka, huhtikuu 21, 2013, 20:29:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pekka

Aiemmin on tainnut olla laskeutumismaksu ns. vapaaehtoinen, nyt näyttää tulevan vielä pienlaskutuslisäkin.
( 6 € + 11 € )  

http://www.rayskala.fi/files/hinnasto.pdf

jkarjanl

Ohhoh...
Tekisi melkein mieli sanoa että tulispa ympäristölupa ja lopettaisi koko kentän... :uskallappas:
Mutta koska olen tahdikas niin en sano. Mutta ainakaan huvikseen tuonne ei kyllä viitsi mennä, mutta ehkäpä se on tarkoituskin?

SamiM

Onko Räyskälässä joku kokoaikainen työntekijä kyttäämässä vierailevien koneiden tunnuksia, vai miten ihmeessä koneiden laskeutumismaksuja pystytään perimään?

teemu

Varmasti toimintaan pitää saada varoja, mutta ajattelen ravintolan pitäjää. Väheneekö hänen asiakkaat tämän maksun vuoksi. Olisiko hyvä ajatus, jos ruokailijat ja kahvittelijat saisivat vapautuksen tästä maksusta.

TH

Onpa törkeätä rahastusta. Ei ainakaan edista yhtään ilmailuharrastusta..... parasta kiertaa kaukaa ettei vastaa rahastus villitys leviä.

pimattil

Pitäisiköhän Räyskälää ympäröivien kenttien (Forssa, Hyvinkää, Nummela sekä Kiikala) tarkistaa myös hinnastojaan ja laskuttaa samoin perustein Räyskälässä kirjoilla olevia koneita tasapuolisuuden nimissä. :uskallappas:
- Pirkka -

Arto

Peritäänköhän maksu läpilaskusta?
Arto

hannuvir

Kyllä varmaan Räyskälässä on sama määritelmä kuin Finaviallakin.;)

"Laskeutuminen
Ilma-aluksen laskeutuminen tai läpilasku (Touch and
go landing TGL).Jokaisesta ilma-aluksen laskeutumisesta lentoasemalle lentoaseman aukioloaikana peritään laskeutumismaksu"

Pekka

Taitaa muuten tulla vielä em. maksujen lisäksi :
KENTTÄ- JA ALUEMAKSUT
A Lyhytaikainen käyttö 6 € / pv / henkilö 
Jos siis esim. 2 paik. koneella vierailee, niin laskujeni mukaan :
6+6 ( kentän käyttömaksu ) + 6 ( lask.maksu ) + 11 ( pienlaskutuslisä )
eli yht. 29 €.
Jos olen tulkinnut väärin, niin voisiko joku ko. hinnaston tekijä tai muuten asioista perillä oleva taho korjata.

hannuvir

Niin ja jos vielä satut pysäköimään koneesi niin
"Lyhytaikainen seisontapaikka 11 € "
Eipä minun koneeni laskeudu Räyskälään....

Powered by EzPortal
Powered by SMFPacks Menu Editor Mod